جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 15   آیفون 15 پرو   قاب آیفون 15 پرو   قاب مگ سیف برند یانگ کیت مدل YOUNGKIT X AFFA Magsafe Bored APE Series مناسب برای Apple iPhone 15 Pro

قاب مگ سیف برند یانگ کیت مدل YOUNGKIT X AFFA Magsafe Bored APE Series مناسب برای Apple iPhone 15 Pro

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان

AFFA X YOUNGKIT

Bored APE Series!نسخه محدود

این همکاری انحصاری یک نسخه محدود است که هر قاب گوشی را به یک جواهری کمیاب در چشم انداز دیجیتال تبدیل می کند. شانس خود را از دست ندهید - قبل از تبدیل شدن به یک کالای کلکسیونر دیجیتال، خرید خود را نهایی کنید!

محافظت را افزایش دهید

با خاصیت ارتجاعی بالا و قابلیت جذب شوک فوق‌العاده خود، به سرعت نیروهای ضربه‌ای را در لحظه‌ای که گوشی شما در حال غلتیدن است جذب می‌کند و محافظتی فراگیر 360 درجه بدون هیچ نقطه کوری ارائه می‌کند. سبک و در عین حال مستحکم.
علاوه بر این، ما بیش از 500 آزمایش افت چند زاویه ای مداوم داریم که اطمینان حاصل می کند که هر گوشه محفظه به یک اندازه در برابر سقوط مقاوم است.

فرآیند و مواد برتر

ما از فرآیند چاپ دو لایه HD IMD استفاده می کنیم که نه تنها می تواند ضد خش و مقاوم در برابر سایش باشد، بلکه باعث ماندگاری رنگ آن نیز می شود.

برندیانگ کیت
مناسب برایApple iphone 15 Pro
  امتیاز کاربران به:

قاب مگ سیف برند یانگ کیت مدل YOUNGKIT X AFFA Magsafe Bored APE Series مناسب برای Apple iPhone 15 Pro

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط