جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   پاور بانک   سایر پاور بانک ها   شارژر دیواری باوین Bavin PC835 GaN توان 65 وات
شارژر دیواری باوین Bavin PC835 GaN توان 65 وات
شارژر دیواری باوین Bavin PC835 GaN توان 65 وات
شارژر دیواری باوین Bavin PC835 GaN توان 65 وات
شارژر دیواری باوین Bavin PC835 GaN توان 65 وات
شارژر دیواری باوین Bavin PC835 GaN توان 65 وات

شارژر دیواری باوین Bavin PC835 GaN توان 65 وات

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان

شارژر دیواری Bavin PC835 GaN توان 65 وات

برای اینکه بتوانیم وسایل خود را به بهترین شکل ممکن شارژ کنیم و همیشه آن ها را آماده برای استفاده نگه داریم، روش های مختلفی وجود دارد؛ اما از مطمئن ترین این راه ها استفاده از شارژرهای دیواری است. توان بالاتر، ایمنی و شارژ سریع‌ از ویژگی های مهم یک شارژر دیواری می باشد که باید به آن توجه داشته باشید. شارژر دیواری Bavin PC835 GaN تمام این ویژگی‌ها را دارا است و علاوه بر این ویژگی‌های بسیار متنوع دیگری نیز دارد که در ادامه به آن‌‌ها می‌پردازیم.

مشخصات فنی شارژر دیواری Bavin PC835

آداپتور شارژر فست شارژ باوین PC835 از ترکیب پلی کربنات و ABS ساخته شده و در نتیجه مقاومت مناسبی در برابر گرما و ضربه دارد. شارژر دیواری Bavin PC835 دارای دو درگاه تایپ سی بوده که از پروتکل PD پشتیبانی می کند که می توانید با استفاده از این قابلیت ها دستگاه های خود را با سرعت بالا شارژ کنید؛ البته باید دستگاه شما نیز از این قابلیت پشتیبانی کند. علاوه بر این‌ها یک درگاه USB نیز دارد که با استاده از آن نیز می‌توانید گوشی خود را شارژ کنید. یک چراغ LED نیز روی این شارژر قرار دارد که وقتی در حال استفاده از شارژر هستید روشن می‌شود.

سریع‌تر از همیشه گوشی خود را شارژ کنید


در شارژر دیواری باوین PC835 GaN از انواع تکنولوژی‌های مختلف فست شارژ استفاده شده که همین مساله کمک می‌کند. گوشی خود را با سرعتی بیش از همیشه شارژ کنید. در شارژر دیواری Bavin PC835 GaN از فناوری‌های فست شارژ PD و QC و PPS استفاده شده است که به شما کمک می‌کند گوشی خود را فارغ از برند آن با سرعت بالا شارژ کنید. برای مثال شارژ گوشی آیفون 13 به کمک پورت تایپ سی 1 این گوشی تا میزان 60 درصد تنها نیم ساعت زمان می‌برد.

به کمک GaN به آینده بروید

شارژر دیواری باوین PC835 دارای تکنولوژی GaN است. فناوری GaN یک فناوری از نوع نسل سوم است که مزایای بسیار زیادی در اختیار شما می‌گذارد. بر خلاف شارژرهای معمول، در ساخت شارژرهای با تکنولوژی GaN از مواد نیمه هادی استفاده می‌شد که بسیار سبک‌تر بوده و همچنین گرمای کمتری ایجاد می‌کنند. از سویی این مواد رسانایی بیشتری نیز دارند. این ویژگی‌ها باعث ایمنی و شارژ سریع‌تر در این نوع شارژرها می‌شود.

شارژر دیواری Bavin PC835 GaN چند حالت شارژ دارد؟

شما می‌توانید از هر یک از پورت‌های به صورت تکی یا همزمان با یکدیگر استفاده کنید. در هر حالت توان خروجی که دریافت می‌کنید به شکل زیر است:

در حالت استفاده تکی، پورت USB توان 60 وات و پورت‌های Type-c توان 65 وات خواهند داشت
در حالت استفاده دوتایی، پورت Type-c1 توان 46 واتی و پورت Type-c2 توان 18 واتی خواهد داشت. Type-c1 و USB در کنار هم به ترتیب 45 و 18 وات و Type-c2 و USB در کنار هم هر کدام 8.5 وات توان خواهند داشت.
در صورت استفاده از هر سه پورت این شارژر به طور همزمان، توان پورت Type-c1 برابر 45 وات و توان Type-c2 و USB هر کدام 8.5 وات توان خواهند داشت.

اسپیکر بلوتوث باوین Bavin BM-06 توان 8 وات رم و فلش خور

اسپیکر Bavin BM-06 یک اسپیکر 8 واتی با باتری 1200 میلی آمپر ساعتی بوده که قابلیت اتصال رم و فلش را نیز دارا است؛ در ادامه به توضیح ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.

مشخصات اسپیکر Bavin BM-06

اسپیکر باوین BM-06 دارای ابعاد 65*180*66.2 میلی‌متر و وزن حدودی 390 گرم است. اسپیکر بلوتوثی باوین BM-06 به صورت استوانه‌ای و زیبا طراحی شده و داخل آن دو اسپیکر 4 واتی (مجموعا 8 وات) به همراه درایوری با قطر 45 میلی متری وجود داشته که صدا را با کیفیت مناسب به گوش شما می رساند. بر روی بدنه این اسپیکر لایه‌ای از بافت فلزی پوشیده شده است که در هر دو رنگ قرمز و مشکی به آن جلوه بسیار زیبایی می‌بخشد. در قسمت بالای این اسپیکر چراغ LED وجود دارد که در صورت استفاده در محیط‌های کم‌نور زیبایی خاصی دارد.

راه های اتصال به اسپیکر بلوتوث باوین BM-06

برای اتصال به اسپیکر Bavin BM-06 راه های مختلفی پیش پای شماست. شما می توانید از طریق بلوتوث به این اسپیکر متصل شوید. برد اتصال بی سیم این اسپیکر 10 متر (بدون مانع و دیوار) است. نسخه بلوتوث این محصول 5.3 بوده و اگر گوشی شما نیز بلوتوث با این نسخه داشته باشد، مصرف باتری بسیار کمتر خواهد بود. شما می توانید با استفاده از کابل AUX نیز موسیقی خود را از اسپیکر بلوتوث باوین BM-06 پخش کنید. همچنین وجود درگاه کارت حافظه (microSD) و فلش مموری باعث شده تا برای پخش موسیقی انتخاب بیشتری داشته باشید.

باتری

اسپیکر Bavin BM-06 دارای باتری با ظرفیت اسمی 1200 میلی آمپر ساعت است تا در محیط داخل و فضای باز شارژدهی بالایی داشته باشد. طبق گفته ی شرکت باوین با پر بودن شارژ اسپیکر و با صدای متوسط، شما می توانید تا حدود 3 ساعت از آن استفاده کنید. برای پر شدن شارژ اسپیکر بلوتوث باوین BM-06 شما به 2 الی 2.5 ساعت شارژ احتیاج دارید. برای شارژ کردن اسپیکر باوین یک درگاه میکرو در قسمت کناری بدنه ی اسپیکر تعبیه شده است. قابل ذکر است این اعداد در حالت آزمایشگاهی بوده و احتمال دارد در استفاده روزمره مقداری متفاوت باشد.

حالت TWS

اسپیکر باوین BM-06 دارای قابلیت TWS است. در نتیجه اگر شما دو عدد از این اسپیکر خریداری کنید، می‌توانید آن‌ها را با هم هماهنگ کرده و تنها با فشردن یک دکمه از صدای Surround با کیفیت بسیار بالا بهره ببرید.

چطور از کنترل پنل اسپیکر بلوتوث باوین BM-06 استفاده کنیم؟

بر روی بدنه اسپیکر باوین BM-06 تعداد 5 دکمه به منظور کنترل بدنه قرار گرفته است. به کمک این دکمه‌ها می‌توانید انواع عملکردهای این اسپیکر را کنترل کنید. عملکرد دکمه‌ها به شرح زیر است:

دکمه پاور: دو ثانیه نگه دارید تا به طور کامل خاموش و روشن شود. یک بار فشار دهید تا موزیک قطع و وصل شود.
دکمه افزایش صدا: اگر برای مدت طولانی نگه دارید صدا را زیاد می‌کند؛ اگر یک بار بزنید، آهنگ بعدی پلی می‌شود.
دکمه کاهش صدا: اگر برای مدت طولانی نگه دارید صدا را کم می‌کند؛ اگر یک بار بزنید، آهنگ قبلی پلی می‌شود.
دکمه Mode: اگر برای مدت طولانی نگه دارید وارد حالت TWS شده و اگر مجدداً یک بار بزنید، از این حالت خارج می‌شود.
دکمه تغییر حالت نور: برای مدت کوتاه نگه دارید تا حالت نور LED حذف شود.

چرا شارژر دیواری Bavin PC835 یک خرید ایده‌آل است؟

خرید یک شارژر مناسب یکی از مهم‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای سلامت گوشی خود انجام دهید. شارژر دیواری باوین PC835 این ویژگی مهم را دارا بوده و گواهی CE یعنی استاندارد سلامت و ایمنی اتحادیه اروپا را نیز دارد. پشتیبانی از پروتکل‌های PD و QC و PPS از دیگر ویژگی‌های این محصول است. وجود پورت‌های گوناگون و قابلیت شارژ 65 وات از دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده این شارژر است. همچنین فناوری GaN که یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های به کار رفته در دستگاه‌های الکترونیکی است، در این شارژر به کار رفته است. این فناوری هم ایمنی بالا برای شما به همراه داشته و هم مانع داغ شدن شارژر شما می‌شود. در نتیجه هیچ اختلالی در این شارژر شاهد نخواهید بود.علاوه بر این شما با خرید تنها همین یک شارژر می‌توانید وسایل مختلفی از جمله گوشی‌های اندرویدی و آیفون و حتی لپ تاپ خود را شارژ کنید. در نتیجه باید گفت که قیمت این شارژر دیواری با امکانات متعدد و کیفیت بالای این شارژر کاملاً همخوانی دارد و اگر یک شارژ سریع و ایمن می‌خواهید، شارژر دیواری Bavin PC835 گزینه فوق‌العاده مناسبی است.

برندباوین
تکنولوژی فست شارژPD-QC-PPS
جنس بدنهپلی کربنات و ABS
توان خروجی کلی65 وات
تعداد درگاه خروجی3
سایر مشخصاتطراحی شیک، کوچک و بدنه مقاوم | دو شاخه EU مناسب پریزهای ایران | شارژ ایمن و شارژ سریع | مجهز به فناوری GaN
سازگار باگوشی‌های سامسونگ، مک، ال جی، اچ تی سی، آیفون و هوآوی
  امتیاز کاربران به:

شارژر دیواری باوین Bavin PC835 GaN توان 65 وات

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط