جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 15   آیفون 15 پرو مکس   قاب آیفون 15 پرو مکس   قاب برند Levelo مدل Morphix Clara مناسب برای Apple iPhone 15 Pro Max

قاب برند Levelo مدل Morphix Clara مناسب برای Apple iPhone 15 Pro Max

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان
محافظت و عملکرد آیفون 15 پرو مکس و 15 پرو را با قاب Levelo Morphix Clara Grip Case ارتقا دهید. گوشه‌های تقویت‌شده آن که با فناوری Airguard تقویت شده‌اند، محافظت بالایی در برابر سقوط دارد. لمس ممتاز را با دستگیره پایه چرمی تجربه کنید و راحتی هندزفری را تضمین کنید. این کیس به طرز چشمگیری دو ماده بادوام را برای استحکام بیشتر ادغام می کند. چندین حالت موقعیت یابی را برای مشاهده همه کاره کشف کنید. لبه های ضد ضربه در برابر ضربه محافظت می کنند در حالی که ویژگی ضد خش 3H ظاهری بکر را حفظ می کند. با یک دستگیره داخلی، می توانید با اطمینان دستگاه خود را کنترل کنید. Levelo Morphix Clara Grip Case حفاظت پیشرفته، سبک و قابلیت استفاده را هماهنگ می کند و تجربه ای بی نظیر از آیفون را ارائه می دهد.
برندLevelo
مدلMorphix Clara
  امتیاز کاربران به:

قاب برند Levelo مدل Morphix Clara مناسب برای Apple iPhone 15 Pro Max

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط