قلم لمسی باوین Bavin DP01
قلم لمسی باوین Bavin DP01
قلم لمسی باوین Bavin DP01
قلم لمسی باوین Bavin DP01

قلم لمسی باوین Bavin DP01

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۲۹۰,۰۰۰ تومان

قلم استایلوس باوین Bavin DP01 Stylus Pen

با ظهور گوشی ها و تبلت ها در دنیای موبایل، هنر و مشاغل جدیدی به جهان اضافه شد. از جمله ی این هنرها می توان به نقاشی با گوشی و تبلت اشاره کرد. البته که اینکار بدون یک قلم استایلوس تقریبا غیرممکن است و گوشی های کمی هستند که همراه خود یک قلم داشته باشند. در نتیجه شرکت باوین نیز مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر دست به کار شده و قلم لمسی Bavin DP01 را طراحی کرده است که می تواند حس نقاشی و نوشتن روی کاغذ با یک خودکار را برای شما تداعی کند.

مشخصات قلم لمسی Bavin DP01

طراحی این قلم استایلوس باوین مشابه یک خودکار بسیار زیبا و از جنس PC و ABS ساخته شده است. قلم لمسی Bavin DP01 دارای وزن 12.5 گرمی و دارای ابعاد 8.6*9*165 میلی متری است؛ با توجه به طراحی و ابعاد و وزن این محصول دیگر نگران خسته شدن دست در هنگام استفاده از قلم لمسی Bavin DP01 نباشید. در قسمت پایینی این قلم استایلوس، نوک قلم قرار داشته که قابل تعویض است. قابل ذکر است یک عدد نوک اضافه در بسته بندی قلم لمسی Bavin DP01 قرار دارد.

قسمت های که روی قلم به صورت هاشور شکل وجود دارد برای لیز نخوردن از دست در هنگام استفاده از قلم هوشمند Bavin DP01 می باشد.

برای استفاده از این قلم، نیاز به بلوتوث نبوده و کافی است قلم را روشن کنید. برای روشن کردن قلم از دکمه ای که در قسمت بالای قلم لمسی تعبیه شده استفاده کنید؛ شما با 2 بار زدن این دکمه می توانید قلم لمسی Bavin DP01 را روشن/خاموش کنید.

یک نشانگر LED در قسمت بالای قلم لمسی Bavin DP01 تعبیه شده که به شما میزان شارژ قلم را نشان می دهد.

قابلیت های قلم لمسی Bavin DP01

قلم هوشمند Bavin DP01 دارای قابلیت مگنتی بوده که شما می‌توانید این قلم لمسی را به دستگاه های خود به صورت مغناطیسی متصل کنید. قابل ذکر است باید دستگاه شما نیز از قابلیت چسبیدن قلم به صورت مغانطیسی پشتیبانی کند.
قلم هوشمند Bavin DP01 دقت بسیار بالایی داشته و بسیار حساس است؛ این قلم می تواند شیب قلم را تشخیص دهد؛ این قابلیت ها باعث شده طراحی راحت تر و نوشتن متن بدون اشکال باشد؛ با توجه به تشخیص شیب قلم شما می توایند در طراحی از سایه کشی استفاده کنید. شما با استفاده از این قلم می توانید به نوشتن متن و طراحی پرداخته و حتی با آن به بازی کردن بپردازید.

باتری

قلم هوشمند Bavin DP01 دارای یک باتری 125 میلی آمپر ساعتی و یک نشانگر LED برای نمایش میزان باتری باقی مانده است. برای شارژ کردن قلم استایلوس Bavin DP01 یک درگاه تایپ سی روی بدنه قلم تعبیه شده که می توانید به کمک این درگاه قلم لمسی باوین را با سرعت بالا شارژ کنید.

طبق گفته‌ی شرکت باوین با پر بودن شارژ قلم لمسی Bavin DP01 شما می توانید 8-10 ساعت با این قلم به کار کردن بپردازید. البته قابل ذکر است این اعداد در حالت تست آزمایشگاهی بوده و امکان دارد در استفاده روزمره مقداری متفاوت باشد.
همانطور که اشاره شد یک نشانگر LED در قسمت بالای قلم لمسی Bavin DP01 تعبیه شده که به شما میزان شارژ قلم را نشان می دهد. این نشانگر دارای 4 چراغ بوده میزان شارژ قلم استایلوس باوین را نشان می‌دهد (عکس داخل گالری).

اقلام همراه

در بسته بندی قلم لمسی Bavin DP01 علاوه بر خود قلم، یک عدد سری (نوک) قلم اضافه، کابل شارژ و دفترچه راهنما وجود دارد.

برندباوین
ابعاد8.6*9*165 میلی متر
وزن12.5 گرم
جنسPC و ABS
سازگار بااندروید و iOS
ظرفیت باتری125 میلی آمپر ساعت
سایر مشخصاتحساس به شیب / دارای نشانگر LED باتری / دارای قابلیت مغناطیسی / قابلیت شارژ با پورت تایپ سی / وزن و ابعاد مناسب / بدون نیاز به اتصال بلوتوث یا برنامه / نوک قابل تعویض
  امتیاز کاربران به:

قلم لمسی باوین Bavin DP01

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط