جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   شارژر فندکی خودرو   شارژر فندکی بلکین با کابل USB-C و پورت USB-A توان 15w+5w
شارژر فندکی بلکین با کابل USB-C و پورت USB-A توان 15w+5w
شارژر فندکی بلکین با کابل USB-C و پورت USB-A توان 15w+5w

شارژر فندکی بلکین با کابل USB-C و پورت USB-A توان 15w+5w

 تعداد
۱
 قیمت
۸۹۰,۰۰۰ تومان

شارژ سریع در حین رانندگی

با این شارژر خودرو چند منظوره، دستگاه دارای USB-C و دستگاه دیگر دارای پورت USB-A خود را به سرعت و با کارآیی بالا در حین رانندگی شارژ کنید. پورت USB-C با توان 15 وات امکان شارژ با سرعت 50% بیشتر نسبت به شارژ 5 وات* را فراهم می‌کند و همچنین پورت USB-A به شما اجازه می‌دهد دستگاه‌های قدیمی‌تر خود را نیز شارژ کنید. حتی بهتر از این، طراحی زیبا و کم حجم آن با داخل خودروی شما هماهنگ است و چراغ نشانگر کوچک آن به شما اطلاع می‌دهد که دستگاه شما در حال شارژ است.

شارژ دستگاه‌های قدیمی و جدید:

تمام مزایای USB-C اکنون در حرکت قابل تجربه است، از جمله پورت USB-C با سیم مقاوم که امکان اتصال آسان و هر زمان و هر مکان را فراهم می‌کند. پورت USB-C این شارژر به دستگاه USB-C شما، متصل خواهد شد در حالی که پورت USB-A امکان شارژ همزمان یک دستگاه قدیمی را فراهم می‌سازد.

شارژ 15 وات یونیورسال:

شارژر 15 وات/3 آمپر به هر دستگاه USB-C از طریق کابل USB-C  متصل می‌شود. این شارژر به طور خودکار دستگاه متصل‌شده را شناسایی کرده و شارژ بهینه تا 15 وات را فراهم می‌کند. این بدان معناست که برای گوشی‌های هوشمند* تا 50% شارژ سریع‌تر است و همچنین شارژ راحت برای دستگاه‌های بزرگتری مانند تبلت‌ها و اولترابوک‌ها فراهم می‌آورد.

توانایی شارژ در حرکت:

کابل USB-C با  طول 120 سانتی متری به شما امکان متصل‌سازی و شارژ بهینه هر دستگاه USB-C را می‌دهد. برای شارژ در خودرو، کابل سخت‌سیم به راحتی از منبع تغذیه به هر نقطه‌ای در خودرو می‌رسد، حتی به صندلی مسافر یا پریزهای نهفته. طراحی زیبا و کم حجم آن هماهنگ با داخلی خودروهاست.


ضمانت تجهیزات متصل شده تا 2500 دلار:

شارژر خودروی USB-C با پورت USB-A و کابل USB-C  توسط یک ضمانت تجهیزات متصل بلکین پوشش داده شده است. اگر دستگاه شما به وسیله یک شارژ الکتریکی در حالی که به درستی به شارژر متصل است، صدمه ببیند، بلکین آن را تا ارزش 2500 دلار تعمیر یا جایگزین خواهد کرد.

البته همانطور که مشخص است این ضمانت نامه در داخل ایران قابلیت استفاده ندارد ولی عنوان آن توسط شرکت بلکین نشان دهنده اطمینان این برند به کیفیت محصول تولید شده می باشد.

برندبلکین
سایر مشخصاتشارژر خودروی USB-C 15W و USB-A 5W پورت USB-A چراغ LED کابل USB-C مقاوم 120 سانتی متری طراحی سیاه زیبا کاملا ایمن استاندارد در برابر نوسان و تغییر ولتاژ قابل استفاده برای انواع گوشی های اندرویدی و دیوایس های دیجیتالی
  امتیاز کاربران به:

شارژر فندکی بلکین با کابل USB-C و پورت USB-A توان 15w+5w

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط