جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 13   آیفون 13 پرو   قاب آیفون 13 پرو   قاب پولو مدل Polo Garner مناسب برای Apple iPhone 13 Pro
قاب پولو مدل Polo Garner مناسب برای Apple iPhone 13 Pro
قاب پولو مدل Polo Garner مناسب برای Apple iPhone 13 Pro

قاب پولو مدل Polo Garner مناسب برای Apple iPhone 13 Pro

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۰۹۰,۰۰۰ تومان

قاب Polo Garner پولو مشکی
BLACK POLO GARNER CASE

برند Polo Garner

با تجسم زمین‌های سرسبز چوگان و روح پر جنب و جوشی که سانتا باربارا را تعریف می‌کند، هر قاب تلفن سانتا باربارا با پولو و راکت دارای کیفیت و طراحی برتری میکند با گواهی بر میراث غنی 100 ساله. 

قاب موبایل polo garner برای iPhone با رنگ زیبا و شیک،با کاربردی با تیپ های مختلف جذابش زیبایی تلفن شما را دو چندان میکند.
قاب آیفون Garner که برای همه علاقه مندان به این سبک مناسب است ، اطمینان می دهد که تلفن شما ایمن ، و محافظت شده است ، در حالی که از تناسب کامل برخوردار است.این شرکت در چند زمینه فعالیت مى کند که شامل چوگان ،راکت و ساعت های فوق العاده شیک است.

برندپولو
مناسب برایApple iphone 13 Pro
امکانات و قابلیت‌ها-دارای لبه های برجسته در اطراف لنز دوربین گوشی برای حفاظت بیشتر از دوربین -کیفیت دیزاین جذاب و باکیفیت با طرح مرد سوار بر اسب در حال بازی چوگان چرمی برند Polo Santa Barbara Garner -طراحی شیک و لوکس -عدم محدودیت در دسترسی به پورت ها و دوربین -عدم تغییر محسوس حجم و وزن گوشی -کاربردی با نصب آسان -مقاوم کامل در برابر ضربه -بدون تغییر رنگ -خوش دست -جای کلیدهای گوشی به درستی تعبیه شده است تا علاوه بر حفاظت , عملکرد خود را به درستی انجام دهند.
ویژگی‌های خاص-کاملا اورجینال -دارای پک،بسته بندی شیک -داخل مخملی با ثبت برند و لوگوهای Polo Santa Barbara داخل و پایین قاب -دارای رنگ مشکی جذاب و متفاوت -مناسب آیفون های سری 13 تا 14promax به جز 14plus,13mini و 14pro -کیفیت بسیار بالا -محافظت 360 درجه از گوشی موبایل -سبک -محافظ بسیار خوب برای آیفون شما. -طراحی شده با گلدوزی های نخی روی قاب -کاملا سازگار و مطابق با گوشی -عکس های سایت بصورت نمونه بوده و قاب مخصوص گوشی شما ارسال خواهد شد.
  امتیاز کاربران به:

قاب پولو مدل Polo Garner مناسب برای Apple iPhone 13 Pro

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط