جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ماساژور   ماساژور گردن برند Breo مدل N5 Mini
ماساژور گردن  برند Breo مدل N5 Mini
ماساژور گردن  برند Breo مدل N5 Mini
ماساژور گردن  برند Breo مدل N5 Mini
ماساژور گردن  برند Breo مدل N5 Mini

ماساژور گردن برند Breo مدل N5 Mini

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود


ماساژور گردن ماساژ بافت عمیق برئو مدل Breo N5 Mini Neck Massager

رفع درد گردن و پشت با فناوری گرمایشی آرامش بخش! با ماساژور گردن Breo مدل Breo N5 Mini Neck Massager خستگی، تنش و گره های عضلانی خود را کاهش دهید. ساختار شکل دست این ماساژور به شما اجازه می دهد تا به محدوده گسترده تری از ماساژورهای گردن دسترسی پیدا کنید.

فناوری گرمایشی افزوده کمک می کند تا درد گردن را به صورت سریع و موثر تر تسکین دهید. طراحی نوآورانه، به کاربران اجازه می دهد تا در هر زمان و هر مکانی، بدون نگرانی و استرسی، آرامش بیابند. با ماساژور شکل دست، به سرعت احساس انرژی و تجدید حیات کنید. N5 Mini با طراحی منحصر به فردی برای پوشش کامل و استفاده بدون نیاز به دست، درمان کننده درد گردن، کاهش درد، تسکین خستگی و درد عضلانی است. با دو حالت ماساژ مختلف، تنش و استرس روزمره را کاهش دهید. سرهای ماساژ پوشیده شده با لاستیک سیلیکونی نرمتر از سرهای فلزی هستند و برای پوست شما لمس نرم و نازکی را ایجاد می‌کنند.

طراحی ارگونومیک برای تجربه ماساژ شبیه به انسان – با استفاده از تکنیک‌های ماساژ توسط کارشناسان ماساژ را به ارمغان آورده است. به علاوه، دو تنظیم فشار حرارتی (۱۰۴℉/۱۱۱℉) برای انتخاب شما وجود دارد که می‌تواند در بهبود درد شانه و گردن شما کمک کند. با استفاده از باتری لیتیوم با کیفیت بالا، ماساژور گردن و شانه Breo N5 می‌تواند با ۱۰ دقیقه استفاده روزانه به مدت یک هفته، از یک بار شارژ کامل استفاده شود. همچنین، پوشش پارچه سرهای ماساژ قابل جدا شدن برای تمیز کردن است، تا ماساژور گردن Breo مدل Breo N5 Mini Neck Massager شما همیشه تمیز و تازه باشد.
برندBreo
مدلN5 Mini
  امتیاز کاربران به:

ماساژور گردن برند Breo مدل N5 Mini

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط