جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S22   گلکسی S22 الترا   قاب محافظ آراری سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra 5G Araree Flexield

قاب محافظ آراری سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra 5G Araree Flexield

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان

قاب محافظ Samsung S22 Ultra Araree Flexield

شرکت Araree یک کمپانی کره‌ای لوازم جانبی موبایل است که مدت 15 سال تمرکز خود را بر روی زمینه لوازم جانبی موبایل گذاشته است. این کمپانی با شرکت سامسونگ برای تولید لوازم جانبی گوشی‌های این شرکت همکاری کرده و قاب‌های با کیفیت بالایی را برای گوشی‌های سامسونگ تولید می‌کند.
قاب محافظ آراری Samsung S22 Ultra Araree Flexield مخصوص گوشی سامسونگ S22 Ultra است. این قاب از جنس TPU ساخته شده و بدون اینکه ظاهر گوشی‌تان را بپوشانید از آن محافظت می‌کنید.

مشخصات قاب محافظ آراری Samsung S22 Ultra Araree Flexield

قاب سامسونگ S22 Ultra Araree Flexield ازTPU ساخته شده است که قسمت پشتی آن شفاف است. برای محافظت از صفحه نمایش و دوربین لبه ‌های قاب و دور اطراف دوربین نیز دارای پوششی از جنس TPU مجهز شده اند.
پشت بدنه قاب سامسونگ S22 Ultra Araree Flexield به صورت شفاف طراحی شده که باعث پوشیده نشدن قسمت پشتی گوشی می شود؛ این طراحی شفاف موجب شده تا بتوانید به خوبی از زیبایی طراحی تلفن همراه خود لذت ببرید. قسمت پشتی (قسمت شفاف) قاب سامسونگ S22 Ultra Araree Flexield از جنس TPU با کیفیت و مقاوم ساخته شده که بسیار نرم و منعطف است.

یک مزیت دیگر که می‌توان برای قاب محافظ آراری S22 Ultra عنوان کرد، محافظت بهتر است از صفحه نمایش است؛ به این ترتیب که اگر صفحه گوشی را با وجود این قاب روی سطوح صاف قرار دهید، نمایشگر گوشی ارتباط مستقیمی با آن سطح نخواهد داشت، در نتیجه از خط و خش افتادن روی آن به این ترتیب جلوگیری خواهد شد.

محافظت از صفحه نمایش، دوربین و کلیدها

مراقبت از لنز دوربین‌ها، آن هم سامسونگ S22 Ultra که لنزهای بزرگی در قسمت پشتی بدنه‌اش دارد کاملا منطقی به نظر می‌رسد. قاب سامسونگ S22 Ultra Araree Flexield دارای فریمی دور دوربین برای محافظت از دوبین گوشی است. این فریم چند میلی متر از سطح دوربین بالاتر است تا امکان اصابت اجسام را کاهش دهد. بعلاوه برای محافظت از صفحه نمایش لبه ‌های قاب نیز چند میلی متر بالاتر از صفحه نمایش قرار دارد تا حد امکان از وارد شدن ضربه به صفحه نمایش جلوگیری کند.
کلیدها در کاور آراری سامسونگ S22 Ultra با روکشی پوشانده شده‌ و قسمت اسپیکر، درگاه شارژ و قسمت قرار گیری قلم به طور دقیق برش خورده و منطبق بر پورت گوشی است.

برندآراری
مناسب برایSamsung Galaxy S22 Ultra 5G
جنسTPU
سایر مشخصاتلبه های برجسته برای حفاظت از دوربین | پوشش کلیدها | مقاوم در برابر ضربه | پوشش شفاف | لبه های برجسته برای حفاظت از صفحه نمایش
  امتیاز کاربران به:

قاب محافظ آراری سامسونگ Samsung Galaxy S22 Ultra 5G Araree Flexield

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط