جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی سامسونگ   سری S23   گلکسی S23 الترا   محافظ صفحه شیشه ای تمام صفحه دور چسب خمیده گرین لاین Samsung Galaxy S23 Ultra Green Lion 3D Edge

محافظ صفحه شیشه ای تمام صفحه دور چسب خمیده گرین لاین Samsung Galaxy S23 Ultra Green Lion 3D Edge

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۸۹۰,۰۰۰ تومان

گلس تمام صفحه خمیده گرین لاین Samsung Galaxy S23 Ultra Green Lion 3D Edge Glue Full Round Protection Tempered Glass

مشخصات گلس تمام صفحه خمیده Green Lion 3D Edge Glue Samsung S23 Ultra


این محافظ صفحه نمایش ،به طور کامل و 3D نمایشگر گوشیتان را می پوشاند. میزان سختی این محافظ برابر 9H بوده و به همین دلیل در برابر برخورد با اجسام تیز(چاقو،تیغ و ...) مقاوم بوده و دچار خط و خش نمی گردد.

وضوح و حساسیت محافظ صفحه نمایش شیشه ای خمیده بالا بوده و کاهشی را در حساسیت لمس و کیفیت نمایشگر پس از نصب احساس نخواهید کرد. قابلیت نصب آسان و بدون حباب نیز از نقاط مثبت این محافظ می باشد چرا که کافیست تنها محافظ شیشه ای را منطبق بر نمایشگر قرار داده و آن را نصب کنید. این گلس تمام صفحه و قسمت خمیدگی گوشی سامسونگ Galaxy S23 Ultra را نیز پوشش می دهد و کاملا منطبق با نمایشگر آن می باشد.

گلس خمیده Samsung S23 Ultra Green Lion 3D Edge Glass با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش این گوشی سازگار بوده و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

گلس ها معمولا با دو حالت چسبندگی تمام چسب و دور چسب تولید می‌شوند که هر کدام بسته به نوع طراحی و خمیدگی‌های گلس کاربرد مشخصی دارند. چسب به کار رفته در محافظ صفحه اس 23 الترا فول نمی‌باشد و به اصطلاح دورچسب است. در واقع یعنی مایع چسب فقط در اطراف گلس به کار رفته و وسط آن چسب ندارد. لازم است بدانید میزان چسبندگی این ماده به قدریست که تمام گلس به خوبی بر روی نمایشگر چسبیده و ضمن پوشش سراسری گوشی Samsung S23 Ultra به سادگی از روی آن بلند نخواهد شد. نصب گلس های دورچسب از گلس های تمام چسب کمی راحت تر است.

برندگرین
مناسب برایSamsung Galaxy S23 Ultra
سایر مشخصاتجلو (تمام پنل صفحه نمایش - سازگار با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر)
  امتیاز کاربران به:

محافظ صفحه شیشه ای تمام صفحه دور چسب خمیده گرین لاین Samsung Galaxy S23 Ultra Green Lion 3D Edge

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط