جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری سیمی   هندزفری سیمی با جک 3.5 میلی‌متری رسی Recci REP-L25 Wired Earphone
هندزفری سیمی با جک 3.5 میلی‌متری رسی Recci REP-L25 Wired Earphone

هندزفری سیمی با جک 3.5 میلی‌متری رسی Recci REP-L25 Wired Earphone

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

هندزفری با سیم رسی مدل REP-L25

بعد از به بازار آمدن گوشی همراه دیجیتال، کاربری‌های زیادی از این محصول کاربردی در اختیار بشر قرار گرفت و تقریبا در انجام بسیاری از کارهای روزمره انسان‌ها را همراهی می‌کند. سال‌های زیادی هم هست که شرکت‌های مختلف برای این محصول هندزفری سیمی را در اختیار کاربرانش قرار داده‌اند تا امکان گوش کردن به موسیقی، مکالمه راحت حین انجام کارها، گوش کردن به پادکست و کتاب‌های صوتی و ... برایشان فراهم باشد. این نوع هندزفری با اینکه دارای سیم‌های دست‌وپاگیر است اما به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن در خرید نسبت به هندزفری بلوتوث از طرفداران زیادی برخوردار است و بعد از وصل کردن کانکتور آن به موبایل قطعی اتصالی وجود نخواهد داشت. نمونه‌ای از این محصول با عنوان تجاری Recci REP-L25 Wired Earphone توسط کمپانی رسی به بازار عرضه شده است.

زیبا و باکیفیت

هدفون سیمی رسی دارای یک کابل به طول 120 سانتی‌متر بوده و از مواد مرغوب با بافتی زیبا تشکیل شده که در برابر پارگی و گره خوردن بسیار مقاوم است. بسیار سبک بوده و برای استفاده طولانی مدت گزینه مناسبی است و با طراحی ارگونومیکی که دارد کاملا متناسب با گوش طراحی شده و هیچ گونه درد و خستگی را حس نخواهید کرد. روی بدنه کابل کلید کنترل هندزفری طراحی شده است.

صدایی واضح و شفاف

بلندگوی 14 میلی‌متر و امپدانس 32 اهم و حساسیت 106+/-3db آن صدایی رسا با باس سنگین را به گوش رسانده و با استفاده از جک 3.5 میلی‌متری قابل اتصال به گوشی، لپ‎تاپ، کامپیوتر و همه دستگاه‌های دارای این ورودی است و ضداکسیداسیون و خوردگی است.

برندرسی
طول سیم1.2 متر
پاسخ فرکانس20 هرتز - 10 کیلوهرتز
امپندانس32 اهم
حساسیت106+/-3db
رابطجک 3.5 میلی‌متری
  امتیاز کاربران به:

هندزفری سیمی با جک 3.5 میلی‌متری رسی Recci REP-L25 Wired Earphone

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط