جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ساعت و مچ بند هوشمند   ساعت هوشمند ضدآب رسی با قابلیت مکالمه Recci RA09
ساعت هوشمند ضدآب رسی با قابلیت مکالمه Recci RA09
ساعت هوشمند ضدآب رسی با قابلیت مکالمه Recci RA09
ساعت هوشمند ضدآب رسی با قابلیت مکالمه Recci RA09
ساعت هوشمند ضدآب رسی با قابلیت مکالمه Recci RA09

ساعت هوشمند ضدآب رسی با قابلیت مکالمه Recci RA09

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

قابلیت های ساعت هوشمند ضدآب رسی مدل RA09 با قابلیت مکالمه

ساعت هوشمند ضدآب رسی مدل RA09 با قابلیت مکالمه یک ساعت هوشمند با طراحی زیبا می باشد که با توجه به داشتن بند قابل تعویض می توان با هر استایلی آن را ست کرد. این ساعت هوشمند با داشتن بدنه فلزی، مقاومت و طول عمر بالایی دارد. در ساخت این محصول از به روزترین تکنولوژی ها و امکانات موجود برای ساعت های هوشمند همانند حالت های مختلف ورزشی و اندازه گیری فاکتورهای سلامتی بهره گرفته شده است. فرم این ساعت هوشمند دایره ای بوده و بند به وسیله پین به ساعت متصل است.

مونیتورینگ سلامتی

ساعت هوشمند ضدآب رسی مدل RA09 با قابلیت مکالمه دارای قابلیت اندازه گیری ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، فشار خون، مونیتورینگ وضعیت خواب، گام شماری، کالری شماری و … می باشد. به وسیله اطلاعات ارائه شده توسط این ساعت هوشمند می توان شرایط سلامتی را در هر لحظه سنجید و از آن آگاه شد. البته لازم به یادآوری است که این ساعت هوشمند یک وسیله پزشکی نبوده و بر اساس اطلاعات آن نمی توان اقدامی انجام داد و اطلاعات ارائه شده فقط جهت آگاهی می باشد.

صفحه نمایش

فرم صفحه نمایش ساعت هوشمند ضدآب رسی مدل RA09 با قابلیت مکالمه به شکل دایره ای بوده و سایز آن 1.28 اینچ است. رزلوشن این صفحه نمایش 240*240 است و نوع نمایشگر IPS تمام تاچ است که قابلیت تاچ برای کاربر در تمام صفحه امکان پذیر بوده و از زوایای مختلف و با کیفیت بالا می توان صفحه نمایش این ساعت را مشاهده نمود.

باتری قابل شارژ


باتری استفاده شده در ساعت هوشمند ضدآب رسی مدل RA09 از نوع لیتیومی قابل شارژ است که ظرفیت آن 20 میلی آمپر ساعت بوده و از طریق پشت ساعت و با تکنولوژی شارژر بی سیم در مدت زمان تقریبی 2 تا 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود. لازم به ذکر است که شدت جریان استفاده شده برای شارژ این ساعت باید زیر 1 آمپر باشد.

طراحی و متریال

ساعت هوشمند ضدآب رسی مدل RA09 با قابلیت مکالمه با بدنه ای از جنس آلیاژ روی ساخته شده است که می تواند انواع تنش ها را به راحتی تحمل کند. بند استفاده شده در این ساعت سیلیکونی بوده و برای پوست دست آسیب زا نمی باشد. اتصال بند به ساعت به وسیله پین بوده و گسترده وسیعی از بندها بر روی ساعت قابل استفاده است. استاندارد استفاده شده در ساخت این ساعت IP67 است که به این ترتیب این ساعت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت کافی دارد.

سازگاری

ساعت هوشمند ضدآب رسی مدل RA09 با قابلیت مکالمه از نظر سازگاری بر روی انواع سیستم عامل ها قابل نصب و استفاده است. برای نصب باید از طریق اپلیکیشن مخصوص آن و اتصال بی سیم بهره برد. این ساعت هوشمند بر روی دیوایس ها با سیستم عامل اندروید از نسخه 5.0 به بالا و iOS از نسخه 9.0 به بالا سازگاری دارد.

برندرسی
نوع کاربریروزمره, موزیک, ورزشی
قابلیت هااندازه گیری ضربان قلب, حافظه داخلی 32 مگابایت, صفحه نمایس لمسی IPs, ضدآب, مانیتورینگ فعالیت های روزانه
جنسسیلیکونی
نوع باتریلیتیوم پلیمری
سازگار باIOS نسخه 9.0به بالا, اندروید نسخه 5.0 به بالا
  امتیاز کاربران به:

ساعت هوشمند ضدآب رسی با قابلیت مکالمه Recci RA09

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط