جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هدفون و هدست   هدفون بلوتوثی مخصوص بازی رسی مدلRT01
هدفون بلوتوثی مخصوص بازی رسی مدلRT01
هدفون بلوتوثی مخصوص بازی رسی مدلRT01
هدفون بلوتوثی مخصوص بازی رسی مدلRT01
هدفون بلوتوثی مخصوص بازی رسی مدلRT01
هدفون بلوتوثی مخصوص بازی رسی مدلRT01

هدفون بلوتوثی مخصوص بازی رسی مدلRT01

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

هدفون گیمینگ Recci مدل RT01 بهترین هدفون با کیفیت ساخت بالا و مخصوص تجربه ی حرفه ای بازی در کامپیوتر ، کنسول های بازی ، لپ تاپ و گوشی موبایل طراحی شده است. داشتن وزن سبک و انعطاف پذیر بودن هدفون ، برای همه افراد با اندازه سر متفاوت مناسب میباشد و با داشتن بالشتک های نرم و با کیفیت و رنگ جذاب، بدون خسته کردن و فشار به گوش میتوان ساعت ها بی وقفه برای بازی یا فیلم استفاده کرد. هدفون رسی دارای فرکانس پاسخگویی 20hz-20Khz، بلندگوهای 40 میلی‌متری با قدرت 20 مگاوات و تکنولوژی HiFi برای ارائه صدایی بسیار شفاف و با دقت بالا است و کیفیت صدای HD در حد استریو را در اختیارتان قرار خواهد داد. اتصال آن از طریق بلوتوث نسخه 5.0 انجام می شود و به لطف این ورژن اتصالی سریع و پایدار را تجربه خواهید کرد. برای Pair کردن هم کافی‌ست بلوتوث گوشی خود را روشن کرده و به راحتی عملیات اتصال انجام خواهد شد. فاصله‌ای که این هدست وایرلس برای جفت بودن با دستگاه اصلی برقرارمی‌کند 10 متر بدون مانع است. همچنین باتری داخلی آن با ظرفیت 200 میلی‌آمپرساعت و با استفاده از درگاه و کابل Type-C در مدت یک ساعت به طور کامل شارژ می‌شود و با توجه به میزان صدا و نحوه استفاده مدت زمانی 6 ساعته را برای استفاده در اختیارتان قرار می‌دهد و شارژر باتری آن در حالت استندبای هم تا 200 ساعت دوام می‌آورد. در ضمن روی یکی از گوشی‌ها کانکتور AUX هم وجود دارد که می‌توانید از آن هم برای اتصال به دستگاه خود استفاده کنید؛ این درگاه برای زمانی است که شارژ باتری هدست قابل شارژ شما تمام شده باشد و شما به آن نیاز داشته باشید. جنس هدفون بادوام و محکم و با رنگ جذاب نارنجی و سفید مطابق عکس طراحی شده است که این هدفون را در زمره ی بهترین هدفون های گیمینگ قرار داده است. (توجه : درصورت باز شدن پلمپ بسته به هیچ عنوان محصول قابل مرجوع نمی باشد)

برندرسی
  امتیاز کاربران به:

هدفون بلوتوثی مخصوص بازی رسی مدلRT01

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط