جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هدفون و هدست   هدفون بلوتوثی بلکین – SOUNDFORM Mini for Kids
هدفون بلوتوثی بلکین – SOUNDFORM Mini for Kids
هدفون بلوتوثی بلکین – SOUNDFORM Mini for Kids
هدفون بلوتوثی بلکین – SOUNDFORM Mini for Kids
هدفون بلوتوثی بلکین – SOUNDFORM Mini for Kids

هدفون بلوتوثی بلکین – SOUNDFORM Mini for Kids

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۳۹۰,۰۰۰ تومان

 SoundForm Mini Wireless On-Ear Headphones for Kids

چت صوتی در حین بازی:

هدفون SOUNDFORM Mini for Kids مجهز به میکروفون با کیفیت بالا برای برقراری تماس تلفنی است . همچنین قابلیت استفاده صحبت کردن از طریق میکروفن در بازی را با FPS مناسب فراهم میکند. امکان اتصال به iPad و Amazon Fire Tablet  را دارد و می توانید به راحتی به موسیقی گوش دهید یا از سایت ها و محتوای آموزشی برای فرزند خود استفاده کنید ، هدفون AUD002bt برای سفر با قطار، قطار های سریع السیر، هواپیما و سایر محیط‌ های عمومی که سر و صدایی زیادی دارند، عالی هستند، بنابراین می‌توانید از بازی‌ها و ویدیوها بدون آزار و اذیت اطرافتان لذت ببرید. برای  هنگام کار در خانه و یا بازی‌ها و ویدیوهای صوتی توسیه میشه.

زمان های خسته کننده فرزندان خود را حذف کنید و اجازه ندید هرگز برایشان خسته کننده شود .

سن توصیه شده برای استفاده از هدفون SOUNDFORM Mini برای 3 سال به بالا هست ، هدفون کودک با عملکرد کنترل صدا  بر روی بدنه ، که اگر کودک شما به طور تصادفی صدا را زیاد کند، می توان با خیال راحت آن را کنترل کرد. میتوانید محدودیت صدا را به 85 دسی بل محدود کنید تا صدا خیلی بلند نباشد ،علاوه بر این، بدنه اصلی از مواد با کیفیت ساخته شده است که در صورت بروز حوادثی مانند ریختن نوشیدنی یا افتادن هدفون دوام خود را حفظ کند. هدفون AUD002bt دارای قابلیت اتصال بلوتوث است، بنابراین می توانید هدفون را به صورت بی سیم به iPhone یا iPad والدین خود متصل کنید. نگران شارژ هدفون خود نباشید. علاوه بر این، کابل صوتی 3.5 میلی‌متری (1.2 متر) به شما امکان می‌دهد در صورت تمام شدن شارژ هدفون از آن با اتصال سیمی استفاده کنید. (محتوای بسته) هدفون، کابل Micro USB برای شارژ، کابل صوتی  (3.5 میلی متر) به طول (1.2 متر)، میباشد .

برندبلکین
ابعاد17.7 × 16.21 × 19 سانتیمتر
سایر ویژگی هااستفاده از متریال بسیار با کیفیت 28-30 ساعت عمر باتری برای گوش دادن بی وقفه به موسیقی حداکثر حجم 85dB جهت محافظت از گوش کودکان سازگار با تمامی برنامه ها و دستگاه های دارای بلوتوث بلوتوث نسخه 5.0 با برد 10 متر استفاده از فوم های با کیفیت استفاده از دکمه های فیزیکی برای کنترل راحت تر صدا قابلیت تنظیم اندازه (چپ و راست هر کدام 4 سانتی متر)
  امتیاز کاربران به:

هدفون بلوتوثی بلکین – SOUNDFORM Mini for Kids

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط