جاکارتی باسئوس مدل Back Stick
جاکارتی باسئوس مدل Back Stick
جاکارتی باسئوس مدل Back Stick
جاکارتی باسئوس مدل Back Stick

جاکارتی باسئوس مدل Back Stick

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

آیا تلفن خود را بیشتر از کیف پول خود با خود می برید؟ آیا به دنبال کیفی هستید که مناسب کارت های پرداخت یا بلیط باشد؟ شما به تازگی راه حلی برای خود پیدا کرده اید! جاکارتی باسئوس مدل Back Stick یک کیف بسیار نازک و تقریبا نامرئی است که به پشت تلفن هوشمند می چسبد. به هیچ وجه در استفاده از دستگاه تلفن همراه تداخلی ایجاد نمی کند آن را به یک ابزار کاربردی تبدیل می کند که جایگزین کیف پول می شود. حتی با استفاده شدید هم جدا نمی شود و برای برداشتن کارت لازم فقط باید آن را به آرامی از حفره واقع در پایین جا کارتی فشار دهید.

برای اکثر گوشی های هوشمند

جاکارتی باسئوس مدل Back Stick به گونه ای طراحی شده است که از نظر طراحی و اندازه با محبوب ترین مدل های گوشی هوشمند موجود در بازار مطابقت داشته باشد. دارندگان دوربین هایی با حداقل طول 95 میلی متر و عرض حداقل 62 میلی متر به راحتی جاکارتی باسئوس مدل Back Stick را در پشت گوشی خود قرار می دهند. راحتی استفاده روزمره با دسترسی آسان به کارت ها یا بلیط ها و همچنین روکش ضد لغزش مقاوم در برابر خاک و اثر انگشت تضمین می شود. این موردی است که شما نیاز دارید. حرکت آزادانه در وسایل حمل و نقل عمومی غیرممکن است، زمانی که مجبور هستید هر بار در کیف یا کوله پشتی خود دست به بلیط بزنید. در جعبه ای که به طور ایمن به قاب گوشی متصل شده است، می توانید کارت پرداخت، کارت عضویت، کارت اتاق هتل یا کارتی که به شما اجازه سفر با وسایل حمل و نقل عمومی را می دهد قرار دهید. همیشه مهمترین مدارک خود را همراه داشته باشید
شما می توانید در عرض چند ثانیه جاکارتی باسئوس مدل Back Stick را ببندید! کاربرد آن ساده و قابل دیدن است. برچسب را در پشت کیف قرار دهید. سپس، جای کارت را با دقت به پشت گوشی خود بچسبانید. روی تمام سطح و اطراف گوشه ها فشار دهید و آماده برای استفاده خواهد بود .

برندبیسوس
ابعاد9.2×6.0 سانتی‌متر
سایر مشخصاتنصب آسان: به سادگی شیار نگهدارنده کارت را در پشت تلفن همراه یا قاب موبایل خود بچسبانید چسب قوی با کیفیت بالا در پشت تلفن همراه شما، اما پس از برداشتن هیچ اثر چسبنده ای وجود ندارد مناسب برای کارت شناسایی، کارت اعتباری، کارت کیف، کارت تخفیف و غیره شما. هنگامی که آماده هستید، کیف پول خود را با جای کارت تلفن جایگزین کنید در فضای جیب یا کیف خود صرفه جویی کنید و تمام وسایل ضروری خود را در پشت تلفن هوشمند خود حمل کنید
  امتیاز کاربران به:

جاکارتی باسئوس مدل Back Stick

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط