جستجو   لوازم خانگی   چراغ خواب و مطالعه   چراغ مطالعه باسئوس مدل DGZG-0G
چراغ مطالعه باسئوس مدل DGZG-0G
چراغ مطالعه باسئوس مدل DGZG-0G
چراغ مطالعه باسئوس مدل DGZG-0G
چراغ مطالعه باسئوس مدل DGZG-0G

چراغ مطالعه باسئوس مدل DGZG-0G

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

مطالعه کار بسیار لذت‌بخشی است و هر دانش‌آموز و دانشجویی لازم است ساعات زیادی را به مطالعه بگذراند. این کار در کنار محسناتی که دارد می‌تواند به چشم‌ها آسیب بزند. برای اینکه این اتفاق نیفتد باید نور مناسب تأمین شود. این کار به کمک یک چراغ‌مطالعه‌ی خوب اتفاق می‌افتد. چراغ مطالعه نور را در محدوده موردنیاز شما جمع می‌کند و می‌توانید نور کافی و مناسب برای مطالعه در اختیار داشته باشید. برندهای مختلف انواع چراغ قوه‌های باکیفیتی را در بازار عرضه کرده‌اند. چراغ قوه باسئوس مدل DGZG-0G یکی از این گزینه‌هاست که توانسته است رضایت افراد زیادی را به دست آورد و به یکی از گزینه‌های محبوب بازار تبدیل شود. چراغ مطالعه باسئوس مدل DGZG-0G یک مدل شیک و بسیار ظریف است که در دورنگ سفید و طوسی تولید شده است و ظاهر براقی دارد. طراحی این محصول کاملاً مدرن و جمع‌وجور است و به‌راحتی می‌توانید آن‌ را جابه‌جا کنید. جنس بدنه‌ی این محصول ترکیبی از فلز و پلاستیک است و دوام بسیار خوبی دارد. این محصول تاشو هم هست و هم در یک بسته‌بندی کوچک و جمع و جور عرضه شده است. چراغ مطالعه باسئوس مدل DGZG-0G به کمک باتری کار می‌کند و یک کابل شارژ همراه خود دارد و می‌توانید آن را در مکان‌هایی که به برق دسترسی ندارید هم استفاده کنید. گردنی این چراغ مطالعه متحرک است و می‌توانید آن را بچرخانید و در زاویه‌ی موردنظرتان قرار دهید.

نور این چراغ مطالعه هم به‌صورت دستی قابل تنظیم است و هم خودش باتوجه‌به نور محیط تنظیم می‌شود. این یکی از مهم‌ترین مزایای این وسیله است؛ زیرا خیالتان را از داشتن نوری مناسب و کافی راحت خواهد کرد.

دنیای مدرن زندگی را برای ما راحت‌تر از گذشته کرده است. این روزها حتی اگر همه خواب باشند هم به کمک یک چراغ مطالعه‌ی کوچک می‌توانید هرجایی که می‌خواهید بنشینید و بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران درس بخوانید. چراغ مطالعه باسئوس مدل DGZG-0G یک گزینه‌ی بسیار خوب در بازار است که یک محصول کارآمد، شیک و به‌روز به‌حساب می‌آید.

برندبیسوس
ابعاد382x350x53 میلی‌متر
جنسفلز پلاستیک
  امتیاز کاربران به:

چراغ مطالعه باسئوس مدل DGZG-0G

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط