استند شارژر 2 در 1 Spigen S317
استند شارژر 2 در 1 Spigen S317
استند شارژر 2 در 1 Spigen S317
استند شارژر 2 در 1 Spigen S317

استند شارژر 2 در 1 Spigen S317

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

استند شارژر ۲ در ۱ Spigen S317

Spigen S317 یک ایستگاه اتصال برای اپل آیفون و ایرپاد است. دستگاه ها مستقیماً روی کانکتور لایتنینگ نصب می شوند، جایی که به طور ایمن ثابت و شارژ می شوند.

ایستگاه داک دارای دو خروجی برای کابل لایتنینگ است که که بر روی آن نصب می شود ( کابل در داخل بسته وجود ندارد). طرح اسپیگن S317 دارای بدنه ای پلاستیکی با روکش مخصوص NanotacTM است که باعث عدم لغزش سطح می شود.

شکل یک مستطیل کشیده به شما این امکان را می دهد که به راحتی دو دستگاه را در کنار هم قرار دهید، یک حفره برای هدفون روی قاب وجود دارد تا پایداری بیشتری روی پایه داشته باشند.

شارژر در ایستگاه اتصال Spigen S317، دستگاه‌ها مستقیماً روی کانکتور لایتنینگ نصب می‌شوند، اما هیچ کابلی در جعبه وجود ندارد. سازنده پیشنهاد می کند از کابل های اورجینال برند اپل استفاده کنید، زیرا داخل بست ها ابعادی دارد که برای کابل های اپل مناسب است.

اگر کابل های دیگری نصب کنید، ممکن است اندازه ها مطابقت نداشته باشند و نتوانید از داک استیشن استفاده کنید.

برنداسپیگن
سایر مشخصاتآیفون و ایرپادها را به طور ایمن متصل و شارژ نگه می دارد کاملاً با کابل لایتنینگ اپل سازگار است روکش شده با پایه نانوتکنولوژی غیر لغزنده دستگاه تلفن همراه را به سرعت در دسترس قرار می دهد فقط با آیفون، کیس Airpods و کابل لایتنینگ سازگار است ایده آل برای شما که علاقه ای به شارژ وایرلس ندارید
  امتیاز کاربران به:

استند شارژر 2 در 1 Spigen S317

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط