جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی لپتاپ و کامپیوتر   کیف و کوله لپ تاپ   کیف لپ تاپ یونیک Lyon مناسب تا سایز 14 اینچ
کیف لپ تاپ یونیک Lyon مناسب تا سایز 14 اینچ

کیف لپ تاپ یونیک Lyon مناسب تا سایز 14 اینچ

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان

کیف لپ تاپ یونیک Lyon

Uniq Lyon مجموعه ای از کیس های محافظ مدرن است که به کاربران رایانه های قابل حمل با قطر صفحه نمایش تا ۱۴ اینچ اختصاص داده شده است.

این اکسسوری با یک زیپ به رنگ کیف بسته شده است که آن را به یک کیف دستی سبک بسیار ایده آل تبدیل می کند و مطمئناً برای بسیاری از افراد جذاب خواهد بود. طیف گسترده ای از رنگ ها باعث می شود که به راحتی پوشش را با سلیقه فردی شما مطابقت دهید.

بالشتک عالی

قسمت داخلی کیس با آستری نرم پوشانده شده است که دستگاه را در داخل قاب تثبیت می کند، این بستر نرم  از دستگاه در برابر خط و خش، ضربه یا سقوط تصادفی محافظت می کند.

به خاطر محیط زیست

لیون با مواد قابل بازیافت طراحی و تولید شده است که در زمینه حفط محیط زیست بسیار مهم است. با انتخاب محصولات ساخته شده از مواد قابل بازیافت، به کاهش ردپای کربن، مصرف غیر ضروری آب یا آلودگی محیطی کمک می کنید.
برای تولید یک کیف لپ تاپ یونیک لیون از چهار بطری پلاستیکی استفاده شده است.

مواد ضد آب

استفاده از مواد rPET (پلی استر بازیافتی) قسمت بیرونی کیسه را در برابر عوامل خارجی مانند باران خفیف یا آب پاشیده شده مقاوم کرده است. این برای افرادی که بسیار متحرک هستند و اغلب سفر می کنند و نمی خواهند دستگاه ارزشمند خود را گم کنند بسیار مهم است.

 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

کیف لپ تاپ یونیک Lyon مناسب تا سایز 14 اینچ

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط