اسپیکر بلوتوثی رسی RECCI SPEAKER RSK-W30
اسپیکر بلوتوثی رسی RECCI SPEAKER RSK-W30
اسپیکر بلوتوثی رسی RECCI SPEAKER RSK-W30
اسپیکر بلوتوثی رسی RECCI SPEAKER RSK-W30

اسپیکر بلوتوثی رسی RECCI SPEAKER RSK-W30

 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

آشنایی با اسپیکر بلوتوثی رسی مدل RSK-W30

تولید اسپیکر های بلوتوثی قابل حمل با کیفیت صدای بالا و استفاده تکنولوژی های پیشرفته موجب شده تا بهره گیری از این محصولات تجربه کاربری هیجان انگیز و جالبی را برای کاربران به وجود آورد. اسپیکر بلوتوثی رسی مدل RSK-W30 که با داشتن درایورهای قدرتمند صدایی بسیار باکیفیت از نوع استریو را تولید می کند. وجود نور پردازی RGB در این اسپیکر باعث شده تا این اسپیکر از نظر ظاهری زیبایی بیشتری پیدا کند. برای تامین انرژی الکتریکی این اسپیکر نیز از باتری داخلی با کارایی بالا استفاده شده که ظرفیت آن 500 میلی آمپر ساعت می باشد.

کیفیت صدا

اسپیکر بلوتوثی رسی مدل RSK-W30 با داشتن درایور های قدرتمد 40 میلی متری با تکنولوژی ساخت بالا کیفیت صدای بالایی دارد و امواج صوتی را با کیفیت بالا به گوش کاربر می رساند که نوع صدای تولید شده استریو می باشد.

باتری لیتیومی

باتری به کار رفته در این اسپیکر بلوتوثی از نوع لیتیومی بوده و کارایی بسیار بالایی دارد. ظرفیت این باتری 500 میلی آمپر ساعت است که از طریق پورت تایپ C موجود بر روی قسمت فوقانی اسپیکر با ولتاژ 5 ولت شارژ می شود. مدت زمان شارژ کامل حدود 2 ساعت و مدت زمان کارایی آن به صورت مداوم حدود 3 ساعت می باشد. توجه داشته باشید که از قرار دادن این اسپیکر با کله شارژر فت شارژ جدا خودداری کنید.

سازگاری

اسپیکر بلوتوثی رسی مدل RSK-W30 دارای اتصال بلوتوثی بوده و تراشه به کار رفته نسخه 5.3 بلوتوث می باشد که اتصالی پایدار و مطمئنی را تا شعاع 10 متری برقرار می کند و می تواند با انواع گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های دارای بلوتوث متصل شود. این اسپیکر دارای قابلیت اتصال TWS می باشد و می توان این اسپیکر را به اسپیکر بلوتوثی دیگر متصل کرده و از صدای استریو واقعی لذت برد.

طراحی ظاهری و متریال

اسپیکر بلوتوثی رسی مدل RSK-W30 دارای بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده و پلی کربنات با وزن تقریبی 192 گرم و مقاومت بالا می باشد. طراحی ظاهری این اسپیکر بسیار زیبا بوده و به دلیل استفاده از نورپردازی RGB جلوه بسیار عالی پیدا کرده استو بر روی بدنه این اسپیکر زیبا و برد آن از شیشه شفاف استفاده شده که به زیبایی آن افزوده است. در قسمت فوقانی برای حمل آسان تر از یک بند محکم استفاده شده است.

برندرسی
بلوتوث5.3
قطر درایور40 میلیمتری
ظرفیت500 میلی آمپر ساعت
ولتاژ ورودی5 ولت / 1 آمپر
سایر ویژگی هااتصال TWS, بند برای حمل آسان, طراحی ظاهری شفاف
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر بلوتوثی رسی RECCI SPEAKER RSK-W30

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط