جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   آیفون سری 14   آیفون 14   قاب آیفون 14   قاب برند Guess مناسب برای Apple iPhone 14
قاب برند Guess مناسب برای Apple iPhone 14
قاب برند Guess مناسب برای Apple iPhone 14
قاب برند Guess مناسب برای Apple iPhone 14
قاب برند Guess مناسب برای Apple iPhone 14

قاب برند Guess مناسب برای Apple iPhone 14

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۸۹۰,۰۰۰ تومان

قاب برند Guess 
BLUE GUESS

این قاب با گلدوزی های نخی روی پارچه طراحی شده است که ظاهری قدیمی به آیفون شما می دهد.
دارای لبه های برجسته در اطراف لنز دوربین گوشی برای حفاظت بیشتر از دوربین 

قاب موبایل guess برای iPhone با رنگ زیبا و شیک،با کاربردی با تیپ های مختلف جذابش زیبایی تلفن شما را دو چندان میکند.
قاب آیفون Guess که برای همه علاقه مندان به این سبک مناسب است ، اطمینان می دهد که تلفن شما ایمن ، و محافظت شده است ، در حالی که از تناسب کامل برخوردار است.

زمینه‌ی قاب با رنگ‌ آبی با لوگو GUESS در طرح پارچه ای کلاسیک است.ظاهر شیک و لوکسی دارد و ترکیب رنگ و جنس آن هم طوری است که به راحتی با استایل‌ها و رنگ های مختلف ست می‌شود.
قابی شیک و زیبا با طرح گس در رنگ آبی برای علاقه مندان به این برند و طرح  و خریداران لوازم جانبی برند خاص

برندGuess
مناسب برایApple iphone 14
ویژگی‌های خاص-High Copy های کپی -دارای پک،بسته بندی شیک -ثبت برند و لوگو Guess در وسط قاب و روی جعبه -دارای رنگ آبی جذاب -مناسب آیفون های سری 13 تا 14 به جز 13mini -محافظت 360 درجه از گوشی موبایل -سبک -محافظ بسیار خوب برای آیفون شما. -طراحی شده با گلدوزی های نخی روی قاب -کاملا سازگار و مطابق با گوشی -عکس های سایت بصورت نمونه بوده و قاب مخصوص گوشی شما ارسال خواهد شد.
امکانات-دارای لبه های برجسته(آبی رنگ) در اطراف لنز دوربین گوشی برای حفاظت بیشتر از دوربین -کیفیت دیزاین جذاب و باکیفیت با طرح دوخت برند guess -کیفیت بسیار بالا -طراحی شیک و لوکس -عدم محدودیت در دسترسی به پورت ها و دوربین -عدم تغییر محسوس حجم و وزن گوشی -کاربردی با نصب آسان -مقاوم کامل در برابر ضربه -بدون تغییر رنگ -خوش دست -جای کلیدهای گوشی به درستی تعبیه شده است تا علاوه بر حفاظت , عملکرد خود را به درستی انجام دهند.
  امتیاز کاربران به:

قاب برند Guess مناسب برای Apple iPhone 14

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط