هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر بی سیم   شارژر وایرلس مگنتی بیسوس Baseus CCJJ010001 Simple Mini 2 توان 15 وات
شارژر وایرلس مگنتی بیسوس Baseus CCJJ010001 Simple Mini 2 توان 15 وات
شارژر وایرلس مگنتی بیسوس Baseus CCJJ010001 Simple Mini 2 توان 15 وات

شارژر وایرلس مگنتی بیسوس Baseus CCJJ010001 Simple Mini 2 توان 15 وات

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

بیسوس همیشه در تولید شارژ مگنتی سعی داشته که جزو بهترین تولید کنندگان باشد و تا کنون هم موفق بوده است چرا که کیفیت خوبی را در تولید این شارژر ها به کار می گیرد و همین موضوع هم در نهایت باعث می شود جزو بهترین ها باشد، دقت داشته باشید که یکی از بهترین مدل های خود بیسوس هم در شارژر های مگنتی که دارد مدل CCJJ010001 است که برای انواع موبایل، تبلت و ایرپاد مورد استفاده قرار می گیرد و اصولا هم افراد از آن رضایت کافی را دارند.

این محصول در حال حاضر یکی از پر فروش ترین شارژر مگنتی های دسترسی می باشد و بسیاری از افراد هستند که رضایت 100 درصدی خود را نسبت به به این محصول برای ما ارسال کردند و همین موجب شده یکی از محبوب ترین ها هم در سایت ما باشد پس در خرید آن اصلا شک نکنید.

جنس بدنه این شارژر فندکی بسیار مقاوم است و همین موضوع باعث می شود که اگر ضربه های متعددی هم به آن وارد شود اصلا مشکلی نداشته باشد و به خوبی بتوانید به صورت طولانی مدت برای هر موبایل و یا ایرپاد از آن استفاده کنید.

روی سیم این شارژر یک نمایشگر LED قرار داده شده است که با استفاده از ان می توانید شدت جریان خروجی را مشاهده کنید که متوجه شوید نسبت به دستگاهی که دارید یک جریان خروجی مناسب را آزاد می کند و یا زیاد تر است که در واقع این قابلیت برای شما بسیار می تواند عالی باشد تا سلامت باتری موبایل خود را حفظ کنید.

به صورت کلی اگر موبایل آیفون دارید و یا هر موبایل و دستگاه دیگر دارید که می خواهید آن‌ را به صورت وایرلس شارژ کنید این شارژر می تواند برای ما مناسب باشد و کاربردی هم خواهد بود.

 

برندبیسوس
ابعاد5.4×56×56 میلی متر
وزن61 گرم
تعداد درگاه ورودی1 کانکتور
نوع درگاه ورودیکانکتور تایپ سی
توان خروجی کلی15 وات
شدت جریان ورودی5V-2A/9V-2A/12V-2A
نوع درگاه خروجیپد شارژ بی سیم
جنسPC و آلومینیوم
  امتیاز کاربران به:

شارژر وایرلس مگنتی بیسوس Baseus CCJJ010001 Simple Mini 2 توان 15 وات

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط