جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بلوتوث گردنی اوی Awei G10BL
هندزفری بلوتوث گردنی اوی Awei G10BL
هندزفری بلوتوث گردنی اوی Awei G10BL
هندزفری بلوتوث گردنی اوی Awei G10BL
هندزفری بلوتوث گردنی اوی Awei G10BL

هندزفری بلوتوث گردنی اوی Awei G10BL

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بلوتوث گردنی اوی Awei G10BL Bluetooth Earphone

هندزفری های بلوتوث سیمی معمولا مناسب ورزش و فعالیت‌هایی هستند که نیاز به تحرک دارند. سیم متصل به این هندزفری دور گردن قرار گرفته و از افتادن آن در هنگام ورزش جلوگیری می‌کند. این هدزفری ها عموما ضد تعرق بوده و نگرانی بابت خراب شدن در هنگام تعریق وجود ندارد. هندزفری گردنی Awei G10BL ساخته شرکت اوی است.

مشخصات هندزفری گردنی Awei G10BL


هندزفری بلوتوث گردنی اوی G10BL به صورت گردنی و زیبا طراحی شده است. طراحی این هندزفری اوی باعث شده این محصول به هنگام پیاده روی و ورزش نیفتاده و شما با خیالی آسوده از این هندزفری استفاده کنید.
سری این هندزفری به صورتی طراحی شده که داخل گوش رفته و نگران افتادن آنها از گوشتان نباشید.
بین دو سری هم یک کابل قرار دارد که دور گردن قرار می‌گیرد و از افتادن هندزفری جلوگیری می‌کند؛ این کابل منعطف است. پنل کنترل موزیک و درگاه شارژ نیز روی این قسمت تعبیه شده است.
هندزفری گردنی Awei G10BL عموما ضد تعرق بوده و نگرانی بابت خراب شدن در هنگام ورزش و تعریق وجود ندارد.

طراحی مگنتی


قسمت پشتی سری هندزفری بلوتوث گردنی اوی G10BL مگنتی می باشد؛ این قابلیت باعث می شود در هنگامی که از هندفری استفاده نمی کنید آن ها را به هم متصل کرده که هم از افتادن آن جلوگیری شود و هم در هنگام راه رفتن سری ها به هم برخورد نکرده و جابجا نشوند.

بلوتوث و باتری

هندزفری گردنی Awei G10BL دارای بلوتوث نسخه 4.2 می باشد. با استفاده از این قابلیت شما می توانید این هندزفری را به دستگاه مورد نظر خود متصل کرده و از گوش دادن موسیقی لذت ببرید. نسخه 4.2 بلوتوث هندزفری اوی باعث اتصال آسان، انتقال وایرلس بالا بدون تداخل سیگنالی شده و از قطع دستگاه به بلوتوث جلوگیری می کند.

باتری داخلی هندزفری بلوتوث گردنی اوی G10BL برابر با 110 میلی آمپر بوده که طبق گفته ی شرکت اوی با کامل بودن شارژ این هندزفری شما می توانید تا حدود 8 ساعت مکالمه کرده و تا حدود 6 ساعت به موسیقی گوش دهید؛ البته ان زمان به میزان صدا هندزفری نیز بستگی دارد. بعلاوه باتری این هندزفری در حالت استندبای تا 200 ساعت دوام خواهد آورد.
برای شارژ این دستگاه یک درگاه در قسمت کنترل پنل تعبیه شده است.

پنل کنترل موسیقی

بر روی بدنه ی هندزفری گردنی Awei G10BL یک کنترل پنل با سه دکمه قرار گرفته شده که شما می توانید برای کنترل موسیقی و تماس از آن استفاده کنید. نحوه عملکرد این کنترل پنل به شرح زیر است:
دکمه مثبت (+): نگه داشتن کوتاه مدت برای زیاد کردن صدا و نگه داشتن بلند مدت این دکمه برای رفتن به آهنگ بعدی است.
دکمه منفی (-): نگه داشتن کوتاه مدت برای کم کردن صدا و نگه داشتن بلند مدت این دکمه برای رفتن به آهنگ قبلی است.
دکمه چند کاره: با نگه داشتن بلند مدت این دکمه می توانید دستگاه را روشن/خاموش کنید. با نگه داشتن کوتاه مدت این دکمه در هنگام تماس می توایند به تماس خود پاسخ داده و بعد از تمام شدن تماس با فشاردن این دکمه به مکالمه پایان دهید؛ علاوه بر این شما در هنگام گوش دادن به موسیقی می توانید موزیک را متوقف و پخش کنید.

کیفیت صدا

هندزفری بلوتوث گردنی اوی G10BL دارای بازه فرکانس پاسخ گویی آن از 20 تا 20000 هرتز می باشد. امپدانس این محصول 16 اهم بوده و حساسیت آن 90 دسی بل است؛ علاوه بر این، قطر درایور این هندزفری 9 میلی متر بوده که باعث شده صدا با شفافیت و کیفیت بالا به گوش شما منتقل شود.

میکروفون هندزفری گردنی Awei G10BL با حساسیت بالا ساخته شده و صدا را با کیفیت HD و شفافیت منتقل می کند.

برندAwei
بلوتوث4.2
مدت زمان شارژ باتری برای پخش موسیقیحدود 6 ساعت
سایر توضیحاتسری های مگنتی | بازه فرکانس پاسخ گویی 20 تا 20000 هرتز | میکروفون HD
مدت زمان شارژ باتری برای مکالمهحدود 8 ساعت
امپندانس16 اهم
ظرفیت اسمی باتری110 میلی آمپر
قطر درایور9 میلی متر
ساختارپلاستیک مقاوم
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوث گردنی اوی Awei G10BL

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط