جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   لوازم جانبی آیپد   ایپد ساده   محافظ صفحه نمایش 5D اپیکوی مدل Super Power مناسب برای تبلت اپل iPad 10.2 (2021)/ iPad 10.2 (2020)/ iPad 10.2 (2019)

محافظ صفحه نمایش 5D اپیکوی مدل Super Power مناسب برای تبلت اپل iPad 10.2 (2021)/ iPad 10.2 (2020)/ iPad 10.2 (2019)

 تعداد
۱
 قیمت
۷۹۰,۰۰۰ تومان

ال سی دی ایپد دارای سنسور‌ها و تاچ حساسی است.هر گلسی که کمی ضخیم باشد،کار با تاچ ایپد را سخت می‌کند. به علاوه گوشه‌های منحنی آن نیاز به یک گلس با لبه‌های منحنی دارند. از همه مهم‌تر مانند تمام تبلت‌ها و ایپدها،ال سی دی این ایپد هم در برابر ضربه و خش حساس است.خیلی از گلس‌ها کیفیت لازم را ندارد.با برخورد کلید یا هر لوازم دیگری داخل کیف،خیلی زود خراشیده می‌شوند.همه‌ی این‌ها در مجموع خرید گلس برای ایپد را سخت می‌کنند.اما گلس‌هایی هم وجود دارند که دقیقاً برای آیپد شما طراحی شده‌اند.با خرید محافظ صفحه نمایش 5D اپیکوی مدل Super Power یک پوشش مناسب و ظاهر زیبا به ال سی دی ایپد هدیه کنید.محافظ صفحه نمایش 5D اپیکوی مدل Super Power ، گلسی استاندارد که محافظت کاملی از صفحه نمایش بعمل می‌آورد.این گلس از جنس شیشه‌ی حرارت دیده است.شیشه‌ای که طی فرآیندی با حرارت بالا در مقابل ضربه و خش مقاوم شده و به آن گلس تمپرد هم می‌گویند.روی گلس یک لایه‌ی محافظتی با سختی بالا نصب شده است.این لایه مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر اجسام نوک تیز دارد.محافظ صفحه نمایش 5D اپیکوی مدل Super Power مقاومت 6X در برابر ضربه دارد.بنابراین به ندرت امکان آسیب دیدن آن وجود دارد.همچنین مانع انتقال اثرات ضربه به ال سی دی ایپد یا اجزای داخلی آن می‌شود.ضخامت گلس تمپرد کم‌تر از 0.3 میلی‌متر است.این گلس بسیار نازک، ظاهر زیبای صفحه‌ی نمایش ایپد را حفظ می‌کند.نکته مهم حفظ عملکرد تاچ ایپد با نصب این نوع گلس است.با نصب برخی گلس‌های ضخیم صفحه نمایش ایپد حرکات لمسی انگشت را شناسایی نمی‌کند.در حالی که با نصب گلس تاچ ایپد بدون هیچ حساسیتی کار خواهد کرد.شفافیت گلس 99.9٪ است. در نتیجه تصویر صفحه نمایش را بدون هیچ تغییری در کیفیت آن منتقل می‌کند. وضوح بالای تصویر و کیفیت HD کمک می‌کند تا دید بهینه و طبیعی از صفحه‌ی داشته باشید.محافظ صفحه نمایش 5D اپیکوی مدل Super Power طراحی و برش دقیقی دارد. متناسب با ابعاد ال سی دی برش خورده است.گوشه‌های گلس دارای لبه‌های 2.5D است.این لبه‌ها زیبایی ال سی دی ایپد را حفظ می‌کنند. به علاوه کار با تاچ آیپد در لبه‌ها راحت‌تر می‌شود.لایه‌ی زیر گلس از چسب AB است. با این چسب به راحتی گلس را روی ال سی دی نصب کنید. اگر حبابی هم باقی ماند، با کمی دقت می‌توانید آن را از بین ببرید.


برنداپیکوی
سایر مشخصاتمناسب برای تبلت Apple iPad 10.2 (2021)/ iPad 10.2 (2020)/ iPad 10.2 (2019) -مقاوم در برابر گرد و غبار – مقاوم در برابر خط و خش – مقاوم در برابر رطوبت و عرق – مقاوم در برابر سرما و گرما – مقاوم در برابر شوک و لرزش
ویژگی‌ها9H, جلوگیری از انعکاس نور, جلوگیری از ایجاد خط و خش, قابلیت نصب آسان, مقاوم در برابر چربی و اثرانگشت, مقاوم در برابر خط و خش, نصب بدون حباب
  امتیاز کاربران به:

محافظ صفحه نمایش 5D اپیکوی مدل Super Power مناسب برای تبلت اپل iPad 10.2 (2021)/ iPad 10.2 (2020)/ iPad 10.2 (2019)

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط