جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر بی سیم   شارژر وایرلس 3 کاره برند انرژیا Energea مدل MAGTRIO
شارژر وایرلس 3 کاره برند انرژیا Energea مدل MAGTRIO
شارژر وایرلس 3 کاره برند انرژیا Energea مدل MAGTRIO
شارژر وایرلس 3 کاره برند انرژیا Energea مدل MAGTRIO
شارژر وایرلس 3 کاره برند انرژیا Energea مدل MAGTRIO

شارژر وایرلس 3 کاره برند انرژیا Energea مدل MAGTRIO

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۳,۶۹۰,۰۰۰ تومان
پایه شارژ 3 در 1 بی سیم سازگار با MagSafe
MagTrio دارای یک ضمیمه مغناطیسی MagSafe برای مشاهده راحت و بدون دست، و همچنین یک لایه زیرین بدون لغزش و یک پایه قابل تنظیم برای کمک به تنظیم زاویه است.
داک داخلی برای نگه داشتن ایمن شارژر اپل واچ در جای خود. ساعت خود را با سرعت مطلوب با شارژر اصلی شارژ کنید. پشتیبانی از خروجی های USB-C و USB-A
دارای لولای تاشوی محکم برای تنظیم آسان زاویه دید مناسب و همچنین بسته شدن در باریک ترین حالت ممکن برای حمل آسان



انرژیا تولید کننده لوازم جانبی راه حل های قدرت برتر است. آخرین شارژر مغناطیسی بی سیم (MagClick) را در سال ۲۰۲۳ معرفی می کند.

MAGTRIO یک شارژر بی سیم مغناطیسی ۳ در ۱ است که با قدرت شارژ چند منظوره عرضه می شود. امکان شارژ سریع حداکثر ۳ دستگاه را به طور همزمان، از جمله آیفون، ایرپاد و اپل واچ، که با شکل باریک مشخص می شود.

راحت برای حمل و استفاده در هر مکانی. پشتیبانی از شارژ بی‌سیم MagSafe تا ۱۵ وات از طریق یک حلقه مغناطیسی داخلی و یک داک برای شارژ اپل واچ که می‌تواند تا ۵ وات انرژی ارائه دهد.

هر دو کابل USB-C و USB-A پشتیبانی می شوند. AirPods خود را به سادگی با قرار دادن آنها روی داک شارژ کنید. با حداکثر توان ۵ وات، می توانید AirPods خود را به راحتی شارژ کنید.

علاوه بر این، MAGTRIO با لولاهای قوی عرضه می شود. دارای پدهای ضد لغزش و پایه قابل تنظیم است. بنابراین تنظیم زاوییه دیدگاه در صورت نیاز امکان پذیر است. به شما امکان می دهد ویدیوها را به صورت هندزفری در بهترین نمای ممکن تماشا کنید. به علاوه، دستگاه را می توان به صورت آزادانه هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی شارژ کرد.

این شارژر از آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است، بنابراین قوی، بادوام است و می تواند گوشی شما را با خیال راحت شارژ کند، همراه با پایه نانو گریپ پد که ترکیبی از فناوری Anti-Slip برای ایجاد سطحی صاف و همچنین چسبیدن روی سطح است.

– شارژر مغناطیسی MagTrio : دارای یک سطح مغناطیسی MagSafe برای مشاهده راحت و بدون نیاز به نگهداری با دست، و همچنین یک لایه زیرین بدون لغزش و یک پایه قابل تنظیم برای کمک به تنظیم زاویه است.

– حداکثر سرعت شارژ برای Apple Watch شما: داک داخلی برای نگه داشتن ایمن شارژر Apple Watch در جای خود. ساعت خود را با سرعت مطلوب با شارژر اصلی شارژ کنید . پشتیبانی از خروجی های USB-C و USB-A.

– تنظیم نمای چند زاویه ای: لولای اصطکاکی محکم برای تنظیم آسان MagTrio به زاویه دید دقیقی که می خواهید. فوق العاده باریک و سبک با قابلیت حمل، صاف تا می شود.

– ورودی USB-C: 5 ولت ۳ آمپر، ۹ ولت ۳ آمپر، ۱۵ ولت ۲ آمپر
خروجی بی سیم (تلفن): ۵ وات / ۷.۵ وات / ۱۰ وات / ۱۵ وات
خروجی بی سیم (ایرپاد): ۵ وات
USB-A / خروجی USB-C: 5 ولت ۱ آمپر (۵ وات حداکثر)

این شارژر دارای پد شارژ اپل واچ نیست و لازم است شارژر اپل واچ خود را بر روی آن نصب کنید .
برندانرژیا
مدلMAGTRIO
  امتیاز کاربران به:

شارژر وایرلس 3 کاره برند انرژیا Energea مدل MAGTRIO

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط