جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   شارژر و کابل   شارژر   شارژر بی سیم   کاور پد شارژر برند اسپیگن مدل Mag Fit
کاور پد شارژر برند اسپیگن مدل Mag Fit
کاور پد شارژر برند اسپیگن مدل Mag Fit
کاور پد شارژر برند اسپیگن مدل Mag Fit
کاور پد شارژر برند اسپیگن مدل Mag Fit

کاور پد شارژر برند اسپیگن مدل Mag Fit

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

پد شارژر برند اسپیگن مدل Mag Fit

شرکت اسپیگن از برندهای موفق تولیدکننده لوازم جانبی اسمارتفون ها است و در این بین باید به پد شارژر بی سیم مگ فیت اشاره کرد. پدی که اجازه می دهد افراد گوشی های هوشمند خود آن هم از نوع آیفون را روی این پد به سادگی شارژ کنند. همانطور که می دانید چند سالی می شود که آیفون‌های اپل به قابلیت شارژ بی سیم مجهز شده و افراد می توانند با استفاده از پد شارژرهای مختلف بی سیم قابل پشتیبانی، گوشی آیفون نسل جدید را برای پشتیبانی از این قابلیت به کار گیرند.

به لطف پد شارژر بی سیم، دیگر نیاز به اتصال سیمی نیست و افراد می توانند بدون اتصال هیچ کابل یا سیمی، گوشی هوشمند آیفون یا هر برندی دیگر را به سادگی روی پد قرار داده و تجربه کاربری لذت بخشی با شارژ دستگاه کسب کنند. شرکت اپل البته پد شارژری در نظر گرفت اما مدتیست که در عرضه آن تاخیری ایجاد شد.

شارژر مورد اشاره کیفیت ساخت بالایی دارد و افراد باید انتظار طول عمر بسیاری داشته باشند. پد شارژرها ابزاری کاربری برای کاربران همیشگی گوشی های هوشمند هستند و مگ فیت هم یکی از آنهاست که نباید به سادگی از کنارش عبور کرد.

گذشته از آن طراحی ساده و دایره ای دارد که توجه هر فردی را به خود جلب می سازد. همچنین Mag fit دارای لوگو زیبا اسپیگن در قسمت جلو بوده و بسیار شاید تصور کنند با محصولی از برند اپل رو به رو هستند، زیرا از دور این لوگو شبیه برند کوپرتینویی است.

ناگفته نماند که پد شارژ، از سه قطعه اصلی تشکیل شده و افراد با نصب قطعات ثانویه موجب خواهند شد تا یک گوشی هوشمند با ابعاد بزرگ نیز روی این پد جای گیرد، بدون اینکه هیچ محدودیتی در کار باشد. شرکت اسپیگن این محصول را با گارانتی عرضه می دارد و باید آن را گزینه ای مناسب برای علاقمندان به فناوری دانست.


برنداسپیگن
گارانتیگارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

کاور پد شارژر برند اسپیگن مدل Mag Fit

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط