جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   نظافت خودرو و کارواش   جارو شارژی راک Rock V2 Handheld Vacuum Cleaner RST1053

جارو شارژی راک Rock V2 Handheld Vacuum Cleaner RST1053

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۳۹۰,۰۰۰ تومان
قابل استفاده برای تمامی خودروها
دارای 130 وات قدرت
طراحی ارگونومیک
قدرت مکش 5.2PA
قابل استفاده برای خودرو و منزل


جارو دستی قابل شارژ راک مدل RST1053
یکی از دغدغه‌هایی که هر راننده با آن مواجه است تمیزکردن خودرو است و باید برای رفتن به کارواش وقت زیادی را صرف کنند و حتی خیلی اوقات هم فرصتی برای این کار پیدا نمی‌شود. گذشته از صرف وقت، هزینه قابل توجهی هم صرف تمیز کردن خودرو می‌شود. به همین منظور کمپانی‌های مختلف لوازم نظافت خودرو متنوعی از جمله کارواش خانگی و جارو شارژی را طراحی کرده و در اختیار کاربران قرار داده‌اند تا آن‌ها به راحتی بتوانند هر زمانی که نیاز بود به تمیزکاری ماشین خود بپردازند.

جارو شارژی راک Rock V2 Handheld Vacuum Cleaner RST1053 نمونه‌ای از لوازم جانبی خودرو برای نظافت است که توسط کمپانی راک به بازار عرضه شده است.

سبک؛ راحت؛ زیبا
ابعادی برابر با 280*70*87.6 میلی‎متر دارد و وزن آن 820 گرم است؛ استوانه‌ای شکل است و دسته‌ای که در طراحی آن وجود دارد استفاده راحت‌تر را برایتان به ارمغان می‌آورد. همچنین مواد آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک ABS هم بدنه‎ای بسیار مقاوم به جاروبرقی خودرو راک بخشیده‎اند.

کلید پاور با سه چراغ LED کوچک هم روی بدنه خودنمایی می‌کنند

این محصول نه تنها برای خودرو بلکه در منزل هم قابل استفاده است و به راحتی می‌توانید نقاطی مانند درزهای مبل، کیبورد که در دسترس نیستند را جارو کنید.

مشخصات فنی
مخزنی با گنجایش 100 میلی‌لیتر برای آن در نظر گرفته شده؛ دارای یک باتری داخلی با ظرفیت 2200 میلی‌آمپرساعت با ورودی DC 5V/2A است. زمان مورد نیاز برای شارژ کامل هم 2 ساعت بوده و بعد از تکمیل شارژ قابل استفاده برای 10 دقیقه است.

دارای حداکثر قدرت مکش 5.2 کیلوپاسکال بوده و توان نامی آن 100 وات است.
برندراک
مدلRST1053
  امتیاز کاربران به:

جارو شارژی راک Rock V2 Handheld Vacuum Cleaner RST1053

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط