جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   ایرپاد   ایرپاد پرو 2   کاور نیلکین مدل Bounced Pro مناسب برای کیس اپل AirPods Pro 2

کاور نیلکین مدل Bounced Pro مناسب برای کیس اپل AirPods Pro 2

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۸۹۰,۰۰۰ تومان

دردسرهای نگه‌داری از ایرپادتان تمامی ندارد.همیشه نگران افتادن و گم شدن آن‌ها خارج از کیس هستید.از طرفی افتادن و شکستن کیس هندزفری‌تان اضطراب‌تان را بیشتر می‌کند.چون شکستن آن مساوی با ضرر چند میلیونی است.به علاوه اینکه تعمیر و جایگزینی آن مشکل است.اگر شما هم همیشه درگیر این موضوع هستید،نیلکین کارتان را راحت کرده است.با خرید کاور نیلکین مدلBounced Proخیال‌تان را از محافظت ایرپادتان راحت کنید.کاور نیلکین مدلBounced Pro،نسخه آپدیت شده کاورBouncedمیباشد و نسبت به نسخه قبلی مقاومت خیلی بیشتری در برابر ضربه و سقوط دارد و همچنین طراحی کاور بسیار جذاب است.خط‌هایی که روی قاب قرار دارند،طرح‌های هیجان‌انگیز روی بدنه قاب و حاشیه‌های قاب،استایلی خاص و جذاب به آن بخشیده است.کاور نیلکین مدلBounced Proبه عنوان یک قاب محافظ با لباس سخت و پر از حس قدرتمند طراحی شده است و در دست گرفتن کاور به شما حس خیلی خوبی القا میکند.کاور نیلکین مدلBounced Pro،کاوری بادوام و زیبا که بطور دقیقی از هندزفری‌تان محافظت می‌کند.این کاور را با یک دکمه به راحتی باز و بسته کنید.مکانیزیم به کار رفته در درب آن بسیار محکم قفل می‌شود تا از پرت شدن هدفون به بیرون جلوگیری کند.در ساخت قاب از متریال‌های نرم و سخت استفاده شده است.ترکیب این متریال‌ها یک کاور مقاوم در برخورد ضربه و مستحکم را به ارمغان آورده که عمر و دوام آن را تضمین می‌کنند.وقتی کاور از دست‌تان بیافتد، اولین ضربه به گوشه‌های آن برخورد می‌کند. برای همین گوشه‌های این کاور ضخیم‌تر و ضربه گیری بیشتری دارند تا اثر ضربه را خنثی کنند.با وجود ابعاد کوچک، وزن ناچیز و قلاب متصل به کاور برای حمل آن کار سختی ندارید. قلابِ از جنس استنلس استیل از گم شدن تصادفی هنگام بیرون رفتن جلوگیری می‌کند.روی کاور محلی برای اتصال کابل در نظر گرفته شده است. همچنین کاور مانعی برای شارژ وایرلس هندزفری‌تان ایجاد نمی‌کند.در نتیجه بدون جدا کردن کاور می‌توانید آن‌ها را شارژ کنید.سطح مات کاور به ندرت کثیف و به راحتی تمیز می‌شود. چون آب، اثر انگشت،روغن و لکه‌های چربی را جذب نمی‌کند. به علاوه سطح نرم آن هرگز از دست‌تان لیز نخواهد خورد.قسمت‌های مختلف کاور به صورت جداگانه طراحی شده‌اند. بنابراین نصب کاور روی کیس هندزفری راحت است.به علاوه این قسمت‌ها به خوبی روی کیس آن فیکس می‌شوند.

برندنیلکین
جنسپلاستیک سخت
سطح پوششقاب پشتی قاب جلویی لبه بالایی لبه پایینی لبه چپ لبه راست حفاظت از دکمه‌ها
  امتیاز کاربران به:

کاور نیلکین مدل Bounced Pro مناسب برای کیس اپل AirPods Pro 2

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط