هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   شارژر و کابل   پاور بانک   پاور بانک بی سیم   پاوربانک 10000mhA یونیک مدل HYDEAIR CLICK
پاوربانک 10000mhA یونیک مدل HYDEAIR CLICK
پاوربانک 10000mhA یونیک مدل HYDEAIR CLICK
پاوربانک 10000mhA یونیک مدل HYDEAIR CLICK
پاوربانک 10000mhA یونیک مدل HYDEAIR CLICK

پاوربانک 10000mhA یونیک مدل HYDEAIR CLICK

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
پاوربانک 10000mhA
برند یونیک مدل HYDEAIR CLICK
قابلیت شارژ وایرلس 15 واتی با مگنت
قابلیت شارژ فست از درگاه USB-C با توان 20 وات
قابلیت شارژ سوپر فست 22.5واتی از درگاه USB-A
قابلیت شارژ 50% ظرفیت ایفون در 30 دقیقه
قابلیت قرار گیری در حالت استند
دارای مگنت یونیور سال برای اتصال دستگاه های فاقد مگ سیف
دارای گارانتی معتبر شرکت تجارت پاسارگاد



پاوربانک ۱۰۰۰۰mhA یونیک مدل HYDEAIR CLICK
اگر به دنبال یک پاوربانک حرفه ای با قابلیت های بسیار زیاد مانند سرعت بالای شارژر ، شارژر همزمان چند وسیله ، پشتیبانی از شارژر وایرلس و وزن و ابعاد مناسب در کنار گارانتی معتبر شرکتی هستید ما پاوربانک ۱۰۰۰۰mhA یونیک مدل HYDEAIR CLICK را پیشنهاد می کنیم . بیایید نگاهی دقیقتر به ویژگی ها و قابلیت های این پاور بانک جدید از برند یونیک داشته باشیم و ببنیم چه چیز باعث شده تا این پاوربانک زیبا و کوچک بنتواند تا این حد محبوب و دوست داشتنی باشد .
 
این پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارای خروجی usb-c می باشد و می تواند با استفاده از استاندارد PD3.0 گوشی های جدیدرا با توان ۲۰ وات شارژ نماید . این عدد مناسب گوش یهای آییوفن سری ۱۲ می باشد . البته در نظر داشته باشید که این توان بیشینه خروحی از این پورت می باشد و برای شارژر گوشی های با توان کمتر با توجه به قابلیت شارژ هوشمند آن محدودیتی ندارد و صدمه ای ایجاد نمی نماید . این پاور بانک می تواند در مدت زمان فقط ۳۰ دقیقه ۵۰% ظرفیت باتری آیفون ۱۲ پرومکس را شارژ نماید .

اما ویژگی جدید و خاص این مدل که تفاوت آن با سری veiw میباشد داشتن مگنت بر روی سطح وایرلس آن می باشد که می تواند به گوشی های آیوفن سری ۱۲ به بعد با قابلیت مگ سیف متصل شود . به این ترتیب می توانید پاوربانک را به گوشی متصل نموده و در حالت استند قرار دهید و یا باایمنی بالاتری حمل نمایید .

خروجی دیگر این پاور بانک USB-A می باشد و با پشتیبانی از استاندارد کوالکام می تواند تا ۲۲.۵ وات خروجی داشته باشد به این ترتیب این خروجی نیز مناسب سوپر فست شارژ اکثر گوشی های اندرویدی خصوصا محصولات سامسونگ مانند گلگسی نوت ۲۰ اولترا و سری گلکسی S و A می باشد.

و حتی می تواند آیپد ایر شما را بصورت کامل فول شارژ نماید .

خصوصیت ممتاز دیگر این پاوربانک پشتیبانی از شارژ وایرلس مگنتی آن مشابه با مگ سیف اپل می باشد که با توان ۱۵ وات می تواند تمامی تجهیزات وایرلس شارژر را با بالاترین سرعت ممکن شارژ نماید . پاوربانک ۱۰۰۰۰mhA یونیک مدل HYDEAIR CLICK همچنین قابلیت قرار گیری در حالت استند را دارد تا همزمان با شارژ وایرلس بتوانید از گوشی خود برای تماشای ویدئو استفاده نمایید . همنچنین با آن می توانید انواع ایرپادز های اپل و سایر برند ها را شارژ نمایید . چیپست هوشمند آن به درستی توان دستگاه شما را تشخیص می دهد .

به اسانی گوشی آیفون ۱۲ خود را بر روی مگنت آن قرار داده و گوشی را شارژ نمایید . همچنین همراه با این پاوربانک حلقه مگنتی عمومی عرضه شده است که با قرار دادن آن در داخل کاور کیس گوشی های دیگر و یا چسباندن به پشت آنها می توانید از قابلیت شارژ مگنتی مشابه آنچه در آیفون های سری ۱۲ به بعد وجود دارد استفاده نمایید .
برندیونیک
مدلHYDEAIR CLICK
  امتیاز کاربران به:

پاوربانک 10000mhA یونیک مدل HYDEAIR CLICK

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط