جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی لپتاپ و کامپیوتر   کیف لوازم جانبی   کیف نگهداری لوازم جانبی برند اسپیگن Rugged Armor Pro

کیف نگهداری لوازم جانبی برند اسپیگن Rugged Armor Pro

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

کیف نگهداری لوازم جانبی برند اسپیگن Tech Pouch Rugged Armor Pro

اگر برای نظم بخشیدن ، جابجایی آسان و حفظ و نگهداری ایمن، لوازم جانبی و اکسسوری های دیجیتالی و الکتریکی خود به یک کیف مناسب نیاز دارید. کیف نگهداری لوازم جانبی برند اسپیگن Tech Pouch Rugged Armor Pro می تواند یک انتخاب ایده آل باشد.

Tech Pouch Rugged Armor Pro یک کیف دستی مقاوم ، خوش ساخت و زیبا از برند مشهور اسپیگن می باشد. همانطور که از اسپیگن انتظار داریم در ساخت این محصول هم به تمام نیاز ها ، جزئیات و قابلیت هایی که از یک کیف نگهداری لوازم جانبی انتظار می رود به بهترین توجه شده است.

همه ما تعداد زیادی لوازم جانبی دیجیتالی داریم که در مواقع مختلف به آنها نیاز پیدا می کنیم . در یک سفر لازم است تعداد زیادی از آنها را به همراه داشته باشیم . شاید شما هم تجربه جاگذاشتن و یا گم کردن یک کابل شارژ و یا شارژر دیواری را داشته باشید.

این خیلی بد است ، جدا از هزینه  و وقتی که باید برای خرید مجدد آنها صرف کنید ، تمام شدن شارژ گوشی همراه شما هم می تواند به یک مشکل مهم تبدیل شود . پس داشتن یک کیف لوازم جانبی که برای نگهداری از هر یک از لوازم شما جای مناسبی دارد ، می تواند یک انتخاب درست باشد.

فقط کافی است یک نگاه به آن بی اندازید تا متوجه شوید که کدام شارژر ، کابل ، پاور بانک و یا  هر اکسسوری دیگری را فراموش کرده اید . جای خالی آن به سرعت احساس می شود.

Tech Pouch Rugged Armor Pro


کیف نگهداری لوازم جانبی برند اسپیگن Tech Pouch Rugged Armor Pro از یک ساختار سه لایه محکم برخوردار است . با ابعاد مناسب و نسبتا بزرگی که دارد ، می تواند تعداد زیادی لوازم و اکسسوری های شما را در خود جای دهد.

این یک کیف عمومی است و استفاده از آن محدود به لوازم الکترونیکی نخواهد بود . می توانید پاسپورت ، مدارک ، کارت های بانکی و شناسایی  و سیر لوازم خورد و ریز خود را در داخل آن سامان دهی کنید.

یکی از دوستان ما می گفت که از این کیف برای ساماندهی و نظم بخشیدن به داور ها و اسپری های تنفسی که نیاز داشته در سفر به همراه داشته باشد استفاده کرده است و بسیار راضی کننده بوده.

به هر حال در داخل این کیف نوار های کشی متعددی در نظر گرفته شده است ، که شما می توانید به آسانی با توجه به ابعادو سایز لوازم خود هر یک را توسط یکی از این کشها در جای خود محکم کنید.

یک بند مچی محکم و با دوام حمل و در دست گرفتن این کیف را برای شما آسان و ایمن تر می کند. این در حالی است که به راحتی می توانید کیف نگهداری لوازم جانبی برند اسپیگن Tech Pouch Rugged Armor Pro را در داخل چمدان و  ساک مسافرتی خود نیز قرار دهید.

برنداسپیگن
گارانتیگارانتی اصالت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

کیف نگهداری لوازم جانبی برند اسپیگن Rugged Armor Pro

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط