هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز
    جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   شارژر و کابل   سایر کابل ها   پایه نگهدارنده و هولدر   جاکارتی اسپیگن مدل Rugged Armor MagFit

جاکارتی اسپیگن مدل Rugged Armor MagFit

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
با یک پورت دسترسی اضافی، به راحتی به کارت های خود دسترسی داشته باشید
قابلیت نگهداری تا 2 کارت در محفظه ذخیره سازی
طراحی فوق باریک که به راحتی از جیب شما داخل و خارج می شود
فقط با گوشی های آیفون سری 12 و 13 و 14 سازگار است با قاب های Magsafe/Magnetic
ویژگی مگنت روی کیف پول با سایر مدل‌های آیفون یا قاب‌های غیر Magsafe قابل استفاده نیست


جاکارتی اسپیگن مدل Rugged Armor MagFit
جاکارتی اسپیگن مدل Rugged Armor MagFit بر پایه قابلیت مگسیف گوشی های آیفون طراحی شده است. از این کیف باریک و سبک و ظریف با طراحی چشم نواز فیبرکربنی خانواده RUGGED ARMOR اسپیگن می توانید برای نگهداری ۲ کارت بانکی استفاده کنید .

همانطور که گفته شده این جاکارتی برای اتصال به پشت گوشی از قابلیت مگسیف استفاده می کند . این قابلیت در گوشی های آیفون سری ۱۲ به بعد وجود دارد . به این ترتیب می توانید از جاکارتی اسپیگن مدل Rugged Armor MagFit با تمامی گوشی های iphone 12 / iphone 13 / iphone 14 در مدل های محتلف استفاده کنید .

اگر از قاب برای محافظت گوشی خود استفاده می کنید باید حتما قاب گوشی شما دارای رینگ مگسیف باشد . یا اینکه با کمک رینگ های تبدیل برند اسپیگن این قابلیت را به قاب خود اضافه کنید .

اگر از این جاکارتی لوکس در کنار قاب های اورجینال برند اسپیگن استفاده کنید و از زیبایی ، کارایی و کیفیت فوق العاده آن لذت ببرید .



برنداسپیگن
مدلRugged Armor MagFit
  امتیاز کاربران به:

جاکارتی اسپیگن مدل Rugged Armor MagFit

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط