جستجو   کالای دیجیتال   لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   اپل واچ   لوازم جانبی اپل واچ   تبدیل استیل بند 22mm به اپل واچ 44/45/49
تبدیل استیل بند 22mm به اپل واچ 44/45/49
تبدیل استیل بند 22mm به اپل واچ 44/45/49
تبدیل استیل بند 22mm به اپل واچ 44/45/49
تبدیل استیل بند 22mm به اپل واچ 44/45/49
تبدیل استیل بند 22mm به اپل واچ 44/45/49

تبدیل استیل بند 22mm به اپل واچ 44/45/49

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود
تبدیل استیل 304 محکم و با دوام
برای تبدیل بند های 22 میلیمتری به اپل واچ 44 میلمیتری
قابل استفاده برای اپل واچ با سایز های 42/44/45/49
رنگ بندی نقره ای ، مشکی ، طلایی و رزگلد
در زمان خرید به سایز بند و سایز اپل واچ دقت نمایید
محصول ارسالی پین تبدیل اپل واچ بدون پین می باشد


​تبدیل استیل بند ۲۲mm به اپل واچ ۴۴/۴۵/۴۹
قبل از اینکه اپل واچ ها معرفی شوند و برای اتصال بند به ساعت از یک نوع رابط متفاوت استفاده کنند . استاندارد مورد استفاده عموم ساعت های موجود در بازار از نوع پین های ۲۰ و ۲۲ میلیمتری بود . بسیاری از شرکت های تولید کنند ساعت های هوشمند همچنان همان استاندارد را دنبال نموده اند.

این موضوع موجب شده است که بسیاری از بند های موجود در بازار با این استاندارد تولید شود و به این ترتیب مناسب استفاده برای اپل واچ ها نباشد . اما جای نگرانی نیست ، اگر به بند های اپل واچ نگاه کنید بسیاری از مدل ها دارای یک تبدیل فلزی و یا پلاستیکی در محل اتصال بند به بدنه ساعت هستند که وظیفه آن ایجاد همین قابلیت برای استفاده از بند های پین دار به بند قابل استفاده برای اپل واچ می باشد.

اگر از بین بند های متنوع سایز ۲۲ میلیمتری موجود در سایت اسپیگن بازدید کرده باشید . ممکن از مدل های زیبا و جذابی را دیده باشید که نظر شما را به خود جلب کرده باشد . با استفاده زا یک تبدیل می توانید این بند ها را تهیه نموده و برای اپل واچ خود استفاده نمایید.

محصول عرضه شده این کد محصول برای تبدیل بند های ۲۲ میلمیتری به اپل واچ های ۴۲/۴۴/۴۵/۴۹ میلیمتری کارایی دارد . پس لازم است در زمان انتخاب به این موضوع دقت داشته باشید . همچنین اگر پیش از این بند اپل واچی تهیه نموده اید که قفل های نگهدارنده آن در محل اتصال اپل واچ به بند خراب شده و بر روی ساعت شما قفل نمی شود . بررسی کنید که آیا قابلیت جدا شدن از بند را دارد یا نه ؟ اگر در محل اتصال بند به گیره پین ۲۲ میلمیتری مشاهده می کنید.

با استفاده از این تبدیل استیل بند ۲۲mm به اپل واچ ۴۴/۴۵/۴۹ می توانید بند قدیمی خود را یکباره دیگر زنده کنید و از آن استفاده نمایید.







مناسب برایاپل واچ 44/45/49
  امتیاز کاربران به:

تبدیل استیل بند 22mm به اپل واچ 44/45/49

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط