جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   سایر لوازم جانبی   پایه نگهدارنده و هولدر   رینگ نگهدارنده موبایل بازیک GOMAG GRIP MagSafe

رینگ نگهدارنده موبایل بازیک GOMAG GRIP MagSafe

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۸۹۰,۰۰۰ تومان

GOMAG GRIP MagSafe نام یک رینگ مگنتی از برند بازیک زیر مجموعه برند انرژیا ، برای نگهداری و استفاده آسان از گوشی موبایل بر پایه استفاده از قابلیت مگسیف می باشد . به این ترتیب لازم است که برای استفاده از این حلقه گوشی شما آیفون های سری 12 به بعد باشد و اگر از قاب برای گوشی خود استفاده میکند ، حتما باید دارای رینگ مگسیف بر روی قاب باشد .

GOMAG GRIP MagSafe فوق العاده سبک و باریک ظراجی شده است و تنها 39 گرم وزن دارد . با مگنت های قوی که دارد ، بصورت ایمن و مستحکم به پشت گوشی شما می چسبد و به آسانی جدا نخواهد شد . به این ترتیب قابلیت در دست گیری گوشی و قرار گیری در وضعیت استند را به گوشی شما اضافه می کند .

رینگ داخلی قابلیت چرخش 360 درجه را دارد . به این ترتیب در هر زاویه و شرایطی که دوست داشته باشید می توانید از GOMAG GRIP MagSafe استفاده کند . رینگ نگهدارنده موبایل بازیک GOMAG GRIP MagSafe در رنگ بندی متنوعی عرضه شده است . تا حق انتخاب زیادی متناسب با سلیقه و رنگ گوشی خود داشته باشید . پیشنهاد می کنیم رینگ را با رتگ گوشی آیفون خود ست کنید و از زیبایی آن لذت ببرید .

برندبازیک
سازگار باگوشی های آیفون دارای مگسیف
طراحی مناسبآقایان و بانوان, موبایل گیمینگ
  امتیاز کاربران به:

رینگ نگهدارنده موبایل بازیک GOMAG GRIP MagSafe

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط