جستجو منو
کاور اسپیگن Ultra Hybrid سامسونگ S10e
کاور اسپیگن Ultra Hybrid سامسونگ S10e
کاور اسپیگن Ultra Hybrid سامسونگ S10e
کاور اسپیگن Ultra Hybrid سامسونگ S10e

کاور اسپیگن Ultra Hybrid سامسونگ S10e

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
 ناموجود

کاور اسپیگن Ultra Hybrid سامسونگ S10e

همان طور که می دانید، گوشی سامسونگ S10 یکی از گران ترین گوشی های موجود در بازار می باشد که تعمیر و تعویض قطعات آن از هزینه بالایی برخوردار است که همین مسئله باعث شده تا حفاظت از آن به یکی از اصلی ترین دغدغه های خریداران تبدیل شود، برای این منظور کمپانی اسپیگن کاوری تولید کرده است که از گوشی شما به خوبی محافظت می کند. اگر از دارندگان این مدل گوشی می باشید، کاور اسپیگن Ultra Hybrid سامسونگ S10e، بهترین گزینه جهت حفاظت از آن می باشد. این کاور از مقاومت بالایی برخوردار است که همین مسئله نیز سبب محبوبیت آن شده است.

Spigen Ultra Hybrid

کمپانی اسپیگن به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات موبایل، مدل های مختلفی از قاب های محافظ را روانه بازار کرده است که این بار برای حفاظت از گوشی سامسونگ S10e از مدل Ultra Hybrid خود رونمایی کرده است. جنس این محصول TUP می باشد که مقاومت بالایی را به کاور اسپیگن بخشیده است. کمپانی اسپیگن همچنین جهت حفاظت از دوربین گوشی شما، لبه های برجسته ای را به این کاور بخشیده است که علاوه بر محافظت از دوربین، باعث محدودیت دسترسی به پورت ها و دکمه های گوشی نمی شود. کاور اسپیگن از وزن مناسبی نیز برخوردار است به طوری که باعث سنگینی گوشی شما نمی شود. Spigen Ultra Hybrid از شارژر بی سیم نیز پشتیبانی می کند که این ویژگی باعث فروش بیشتر این کاور شده است. طراحی زیبای این محصول یکی دیگر از ویژگی های آن می باشد که باعث رضایت بیشتر خریداران شده است.

مشخصات فنی کاور اسپیگن Ultra Hybrid سامسونگ S10e
به طور کلی، اصلی ترین ویژگی های این محصول عبارتند از:

مقاومت بالا دربرابر ضربات
انعطاف پذیری بالا
طراحی زیبا و چشم نواز
پشتیبانی از شارژر بی سیم
حفاظت از دوبین گوشی
دسترسی آسان به پورت ها و دکمه ها گوشی
وزن مناسب
پوشش تمامی سطح گوشی
جنس: TUP
سازگاری با: Galaxy S10 e
رنگ: بی رنگ
برند: اسپیگن
مدل: Ultra Hybrid

برنداسپیگن Spigen
مناسب برایGalaxy S10e
سایر ویژگی هامقاومت بالا دربرابر ضربات انعطاف پذیری بالا طراحی زیبا و چشم نواز پشتیبانی از شارژر بی سیم حفاظت از دوبین گوشی دسترسی آسان به پورت ها و دکمه ها گوشی وزن مناسب پوشش تمامی سطح گوشی جنس: TUP
گارانتیگارانتی اصالت فیزیکی کالا
  امتیاز کاربران به:

کاور اسپیگن Ultra Hybrid سامسونگ S10e

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط