۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   بلندگو و اسپیکر   اسپیکر بلوتوثی جوی روم مدل JR-ML03 Transparent RGB
اسپیکر بلوتوثی جوی روم مدل JR-ML03 Transparent RGB
اسپیکر بلوتوثی جوی روم مدل JR-ML03 Transparent RGB
اسپیکر بلوتوثی جوی روم مدل JR-ML03 Transparent RGB
اسپیکر بلوتوثی جوی روم مدل JR-ML03 Transparent RGB

اسپیکر بلوتوثی جوی روم مدل JR-ML03 Transparent RGB

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان

با روی کار آمدن ورژن های مختلف بلوتوث، کمپانی های بسیاری نظیر جویروم اقدام به تولید گجت های هوشمند و دستگاه های سازگار با این نسخه ها نموده اند. از جمله محصولات برند جویروم در این مورد می توان به، اسپیکر مدل JR-ML03 اشاره کرد. اسپیکر بلوتوثی جویروم مدل JR-ML03، دارای بلوتوث نسخه 5.1 با برد 12 متری و قابلیت حمل آسان به همراه نورپردازی RGB است. بدنه اسپیکر بلوتوثی JR-ML03 جویروم دارای سایز کوچک و قابل حمل با حالت استوانه ای و مقاوم می باشد. در بدنه این محصول کلید های کنترل صدا تعبیه گردیده است. با استفاده از اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جویروم مدل JR-ML03 در منزل، طبیعت و در دورهمی های دوستانه از شنیدن یک موسیقی با کیفیت به همراه جلوه های نوری RGB لذت ببرید. در این محصول یک بلندگوی 52 میلیمتری تعبیه گردیده است. تکنولوژی Hifi به کار رفته در این اسپیکر موجب پخش موسیقی با کیفیت می شود. خروجی این اسپیکر بلوتوثی تا برد 10 متری است و دارای بازه فرکانسی 50 هرتز تا 12 کیلو هرتز و توان 5 واتی می باشد. با توجه به این قابلیت ها، چنانچه به دنبال یک اسپیکر با کیفیت و با پخش صدای عالی و قابل حمل هستید جویروم JR-ML03 گزینه بسیار مناسبی است. این اسپیکر مجهز به فناوری True Wireless Stereo است که امکان اتصال سریع بی سیم به لپ تاپ و موبایل تبلت می شود. True Wireless Stereo موجب صدای سه بعدی استریو نیز می گردد. بر روی بدنه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جویروم مدل JR-ML03 چهار کلید جهت اعمال دستورات قرار دارد. دکمه Play / Stop موجب توقف و start موسیقی می شود. با استفاده از دکمه + به افزایش صدا و همچنین با فشار کوچک به اهنگ بعدی دسترسی خواهید داشت. دکمه – نیز موجب کاهش صوت اسپیکر می گردد. با یک فشار کوچک بر روی دکمه – می توانید به آهنگ قبلی دسترسی داشته باشید. اسپیکر JR-ML03 جویروم از بلوتوث نسخه 5.1 پشتیبانی می کند و دارای یک باتری لیتیومی با ظرفیت 600 میلی آمپر ساعت می باشد. باتری این محصول با یک بار شارژ حدود 6 ساعت با حجم 70 درصد و چنانچه در حالت آماده به کار قرار بگیرد تا 48 ساعت استند بای کارایی دارد. با استفاده از کابل تایپ C می توانید این محصول را شارژ نمایید. طول مدت شارژ باتری نیز برابر با 1.5 ساعت می باشد.این محصول دارای نورپردازی زیبای RGB به همراه استاندارد ضد آب IPX7 است.

برندجویروم
ابعاد112x68x140 میلی‌متر
اقلام همراهبند کابل شارژ دفترچه راهنما
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر بلوتوثی جوی روم مدل JR-ML03 Transparent RGB

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط