۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   خوش بو کننده و تصفیه هوا   خوشبو کننده ایکس او XO HF12 ظرفیت 80 میلی لیتر
خوشبو کننده ایکس او XO HF12 ظرفیت 80 میلی لیتر
خوشبو کننده ایکس او XO HF12 ظرفیت 80 میلی لیتر

خوشبو کننده ایکس او XO HF12 ظرفیت 80 میلی لیتر

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان

خوشبو کننده ایکس او XO-HF12 ظرفیت 80 میلی لیتر
خوشبو بودن محیط زندگی و کار اثر آرامش‌بخش قابل توجهی داشته و می‌تواند شما را به حضو رو فعالیت در محیط ترغیب کند. در نتیجه تهیه محصولی که بتواند محیط کار و زندگی شما را خوشبو کند، جذابیت بسیار بالایی دارد. خوشبو کننده ایکس او XO-HF12 ظرفیت 80 میلی لیتر دستگاهی بوده که با ظرفیت و ابعادی که دارد کاملا مناسب منزل و محل کار بوده و می‌تواند در مدت زمان مشخصی محیط اطراف شما را خوشبو کند. با معرفی این محصول همراه ما باشید.

مشخصات دستگاه خوشبو کننده XO-HF12
دستگاه رطوبت ساز XO-HF12 از جنس پلاستیک محکم ABS ،PP و چوب ساخته شده است که مقاومت خوبی دارد. ابعاد این محصول برابر با 122*155 میلی متر بوده و در نتیجه به راحتی می‌توان آن را هر جایی قرار دارد. مخرن این دستگاه 80 میلی لیتر بوده که به راحتی می توانید مخزن را باز و پر از مایع خوشبو کننده مدنظر خود کنید. همچنین این دستگاه مجهزی به سیستمی است که مانع از اتمام آب و آسیب دیدن دستگاه می‌شود. منبع تغذیه دستگاه خوشبو کننده XO-HF12، کابل برق بوده که به پشت آن وصل می‌شود. 8 رنگ نور مختلف برای این دستگاه تعبیه شده که جلوه زیبایی به آن می‌بخشد.

خوشبو کننده هوا XO-HF12
برای استفاده از دستگاه خوشبو کننده ایکس او HF12 این امکان را برای شما فراهم می‌کند که محیط اطراف خود را خوشبو و معطر کنید. شما می‌توانید مایع مدنظر خود را که عطر و بوی خوبی دارد، داخل محفظه این دستگاه ریخته و از خوشبو شدن محیط کار یا زندگی خود لذت ببرید. در هر ساعت، خوشبو کننده هوا XO-HF12 میزان 10 میلی لیتر از مایع داخل خود را مصرف می‌کند. در نتیجه با یک بار پر کردن مخزن، برای مدت چندین ساعت می‌توانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

برندایکس او
ابعاد122*155 میلی متر
سایر ویژگی هامنبع آب 80 میلی لیتری | خاموشی خودکار در هنگام اتمام آب | خوشبو کردن محیط برای چندین ساعت | 8 نوع نورپردازی رنگی
  امتیاز کاربران به:

خوشبو کننده ایکس او XO HF12 ظرفیت 80 میلی لیتر

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط