۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی خودرو   خوش بو کننده و تصفیه هوا   خوشبو کننده مومکس MOMAX CR9 Fresh RELAXAIRE
خوشبو کننده مومکس MOMAX CR9 Fresh RELAXAIRE
خوشبو کننده مومکس MOMAX CR9 Fresh RELAXAIRE
خوشبو کننده مومکس MOMAX CR9 Fresh RELAXAIRE
خوشبو کننده مومکس MOMAX CR9 Fresh RELAXAIRE
خوشبو کننده مومکس MOMAX CR9 Fresh RELAXAIRE

خوشبو کننده مومکس MOMAX CR9 Fresh RELAXAIRE

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان

خوشبو کننده مومکس MOMAX Fresh RELAXAIRE CR9
خوشبو بودن محیط زندگی و کار اثر آرامش‌بخش قابل توجهی داشته و می‌تواند شما را به حضو رو فعالیت در محیط ترغیب کند. در نتیجه تهیه محصولی که بتواند محیط کار و زندگی شما را خوشبو کند، جذابیت بسیار بالایی دارد. خوشبو کننده مومکس MOMAX Fresh RELAXAIRE CR9 ظرفیت 80 میلی لیتر دستگاهی بوده که با ظرفیت و ابعادی که دارد کاملا مناسب منزل و محل کار بوده و می‌تواند در مدت زمان مشخصی محیط اطراف شما را خوشبو کند. با معرفی این محصول همراه ما باشید.

مشخصات دستگاه خوشبو کننده MOMAX Fresh RELAXAIRE CR9
دستگاه رطوبت ساز MOMAX Fresh RELAXAIRE CR9 از جنس پلاستیک محکم ABS، پلی کربنات و آلومینیوم ساخته شده که مقاومت خوبی دارد. ابعاد این محصول برابر با 69*69*132 میلی متر بوده و در نتیجه به راحتی می‌توان آن را هر جایی قرار دارد. شما به راحتی می توانید مخزن را باز و پر از مایع خوشبو کننده مدنظر خود کنید. همچنین این دستگاه دارای یک محافظ بوده که در صورت خم شدن بیش از حد دستگاه، باعث از کار افتادن آن می‌شود. منبع تغذیه دستگاه خوشبو کننده MOMAX Fresh RELAXAIRE CR9، باتری 2000 میلی آمپر ساعتی است که از طریق درگاه Type-c قرار گرفته روی آن در طی مدت 3 ساعت شارژ می‌شود و مدت زمانی بیش از 20 ساعت شارژدهی دارد.

طرز کار خوشبو کننده هوا MOMAX Fresh RELAXAIRE CR9
استفاده از دستگاه خوشبو کننده مومکس CR9 این امکان را برای شما فراهم می‌کند که محیط اطراف خود را خوشبو و معطر کنید. محفظه دستگاه به سادگی از جای خود درآمده و می‌توانید اسانس مدنظر خود را که عطر و بوی خوبی دارد، داخل این محفظه ریخته و از خوشبو شدن محیط کار و زندگی و یا خودروی خود لذت ببرید.ظرفیت مخزن خوشبو کننده هوا MOMAX Fresh RELAXAIRE CR9 برابر 20 میلی لیتر است. بر روی دستگاه یک صفحه لمسی قرار داشته که می‌توانید بسته به نیاز خود در زمان‌های 1، 3 و 6 ساعت کارکرد دستگاه را تنظیم کنید. یک بند چرمی نیز به دستگاه وصل می‌شود که برای حمل راحت‌تر آن است.

برندMOMAX
ابعاد70*70*133 میلی متر
وزن378 گرم
ظرفیت20 میلی لیتر
سایر ویژگی هاخوشبو کردن محیط برای چندین ساعت | مدت زمان بالای شارژدهی | پخش رایحه در 360 درجه | صفحه کنترل لمسی | بند چرمی برای حمل راحت‌تر
  امتیاز کاربران به:

خوشبو کننده مومکس MOMAX CR9 Fresh RELAXAIRE

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط