۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی اپل   لوازم جانبی آیفون   آیفون سری 16   آیفون 16 پرو   گلس آیفون 16 پرو   محافظ صفحه نمایش گلس برند نیلکین Nillkin مدل H Plus Pro مناسب Apple iPhone 16 Pro بهمراه ابزار نصب

محافظ صفحه نمایش گلس برند نیلکین Nillkin مدل H Plus Pro مناسب Apple iPhone 16 Pro بهمراه ابزار نصب

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان

محافظ صفحه نمایش شیشه ای Nillkin Amazing H+ Pro

محافظ صفحه نمایش شیشه ای نیلکین Amazing H+ Pro که از مواد شیشه ای درجه یک ژاپنی AGC با استفاده از فناوری نانو HARVES ساخته شده است، دارای کیفیت محافظتی عالی است. شما می توانید با حداکثر حفاظت ارائه شده توسط محافظ صفحه نمایش شیشه ای نیلکین H+pro مطمئن باشید. حداکثر محافظت را برای صفحه نمایش گوشی هوشمند شما ارائه می دهد. این از یک ماده شیشه ای با سختی 9H ساخته شده است که در برابر خراش، ضربه شدید و انفجار مقاوم است.

قدرت و وضوح
این محافظ هیچ چیز را به خطر نمی اندازد، زیرا علاوه بر محافظت شیشه ای با استحکام بالا با سختی تا 9H، همچنین دارای خاصیت انتقال نور بالا است که حداکثر وضوح را هنگام استفاده از دستگاه تلفن همراه شما فراهم می کند. رنگ، عمق، تعریف و وضوح تمام تصاویر، تصاویر و ویدیوهای روی صفحه نمایش گوشی هوشمند شما پس از نصب این محافظ ثابت می ماند.

پوشش سطح
سطح دارای پوشش روغن oleophobic است که از اثر انگشت و لکه روغن و همچنین خراش جلوگیری می کند. همچنین دارای فیلتر UV می باشد.

شیشه نازک، محافظت قابل اعتماد
همه این ویژگی ها در یک محافظ صفحه نمایش جمع و جور با ضخامت تنها 0.2 میلی متر بسته بندی شده اند.

دقت
این محافظ به لطف دقت ارائه شده توسط فناوری برش CNC و لبه 2.5 بعدی که نصب ایمن و بدون خطر آسیب را تضمین می کند، کاملاً متناسب با تلفن هوشمند شما است.

قابل استفاده مجدد
همچنین دارای یک پوشش سیلیکونی سازگار با محیط زیست است که امکان استفاده مجدد از محصول را پس از تمیز کردن فراهم می کند.

برندنیلکین
مناسب برایApple iphone 16 Pro
  امتیاز کاربران به:

محافظ صفحه نمایش گلس برند نیلکین Nillkin مدل H Plus Pro مناسب Apple iPhone 16 Pro بهمراه ابزار نصب

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط