۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   بلندگو و اسپیکر   اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Sound Pocket MDZ-37-DB
اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Sound Pocket MDZ-37-DB
اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Sound Pocket MDZ-37-DB
اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Sound Pocket MDZ-37-DB
اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Sound Pocket MDZ-37-DB

اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Sound Pocket MDZ-37-DB

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان

اسپیکر بلوتوثی شیائومی Xiaomi Sound Pocket MDZ-37-DB توان 5 وات
اسپیکر Xiaomi Sound Pocket MDZ-37-DB یک اسپیکر 5 واتی با باتری 1000 میلی آمپر ساعتی بوده که دارای بلوتوث نسخه 5.4 است. اسپیکر Sound Pocket MDZ-37-DB دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IP67 بوده که باعث شده این اسپیکر شیائومی در برابر رطوبت و پاشش آب مقاومت مناسبی داشته باشد. همچنین این اسپیکر برنده جایزه Reddot 2024 برای طراحی زیبا و جذاب خود شده است.

مشخصات ظاهری اسپیکر Xiaomi Sound Pocket

اسپیکر Xiaomi Sound Pocket MDZ-37-DB دارای ابعاد 42.6*74.4*90.8 میلی‌متر و وزن حدودی 200 گرمی است. وزن این اسپیکر تقریبا برابر با یک بطری قهوه است. نوع طراحی و ابعاد و وزن اسپیکر بلوتوثی Xiaomi MDZ-37-DB باعث شده شما بتوانید این محصول را به راحتی با خود به هرجای حمل کرده و از آن استفاده کنید. طراحی این اسپیکر قرارگیری افقی و عمودی آن را فراهم می کند و آن را با هر محیطی سازگار می کند.

روی اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Pocket MDZ-37-DB کلیدهای کنترل تعبیه شده تا بتوانید عملکرد اسپیکر را کنترل کنید. بعلاوه یک بند نیز برای حمل راحت تر اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Pocket MDZ-37-DB در نظر گرفته شده است.

کیفیت پخش صدایی استثنایی
اسپیکر شیائومی Sound Pocket با طراحی منطقه مشبک بزرگ، صدای شفاف تر و صدای متعادلی را ارائه می دهد.اسپیکر شیائومی پاکت با ساب ووفر داخلی، صدای باس عمیق و غنی را ارائه می دهد.

توان کلی اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Pocket MDZ-37-DB برابر با 5 وات است. صدای تولید شده توسط اسپیکر شیائومی Sound Pocket بسیار شفاف بوده و می تواند صدا ها را با بیسی قوی به گوش شما برساند.

با استفاده از این اسپیکر به لطف یکسان سازی خودکار اجزای فرکانس مختلف، صدای طبیعی و فریبنده را تجربه کنید.
نگاه به ابعاد کوچک این اسپیکر نکنید چون که سطح صدا در اسپیکر Xiaomi Sound Pocket به طور خودکار بر اساس عناصر موسیقی تنظیم می شود تا از بازتولید دقیق جزئیات حتی در حجم صدا کم اطمینان حاصل شود.

صدای ترکیبی استریو با قابلیت TWS

یکی از قابلیت های مهم اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Pocket MDZ-37-DB قابلیت TWS یا اتصال دو اسپیکر Sound Pocket MDZ-37-DB به یکدیگر بوده که یک اسپیکر به کانال چپ و اسپیکر دیگر به کانال راست تبدیل خواهد شد و می توانید به صورت همزمان از آن‌ها استفاده کنید. برای این کار کافی است دکمه اتصال دو اسپیکر را چند ثانیه نگه داشته تا دو دستگاه به یکدیگر متصل شوند.

مجهز به میکروفون داخلی
اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Pocket MDZ-37-DB دارای یک میکروفون داخلی بوده که شما می توانید در هنگام تماس با زدن یک دکمه به تماس خود پاسخ داده و مکالمه ی شفاف و مناسبی را تجریه کنید.

تجربه با تاخیر کم با بلوتوث 5.4
فناوری بلوتوث ارتقا یافته در اسپیکر شیائومی Sound Pocket باعث اتصال سریعتر و پایدارتر شده است .با اتصال سریع و پایدار با آخرین بلوتوث 5.4 از کیفیت صدای بدون اتلاف لذت ببرید. همچنین بُرد آن حدود 25 متر (بدونه مانع و دیوار) است. از ویژگی های بلوتوث نسخه 5.4 می توان به اتصال پایدار، بدون قطعی و مصرف کم باتری اشاره کرد.

دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IP67
اسپیکر بلوتوثی Xiaomi Sound Pocket MDZ-37-DB دارای استاندارد IP67 بوده که باعث شده این اسپیکر در برابر رطوبت و پاشش مستقیم آب مقاومت داشته باشد. البته بهتر است شما از ریخته شدن آب بر روی این اسپیکر بلوتوثی شیائومی جلوگیری کنید. بعلاوه برای جلوگیری از نفوذ آب مراقب باشیدکه درپوش سیلیکونی قسمت درگاه شارژ به صورت کامل بسته و محکم شده باشد.

پخش موزیک تا 10 ساعت با اسپیکر بلوتوثی Xiaomi MDZ-37-DB
اسپیکر Xiaomi Sound Pocket MDZ-37-DB دارای باتری با ظرفیت اسمی 1000 میلی آمپر ساعت بوده و طبق گفته ی شرکت شیائومی با پر بودن شارژ اسپیکر و با صدای متوسط (صدای 40 درصد)، شما می توانید تا حدود 10 ساعت از آن استفاده کنید. برای پر شدن شارژ اسپیکر بلوتوث شیائومی Sound Pocket MDZ-37-DB شما به حدود 3 ساعت شارژ احتیاج دارید. برای شارژ کردن اسپیکر شیائومی یک درگاه تایپ سی تعبیه شده است.

برندشیائومی
ابعاد42.6*74.4*90.8 میلی‌متر
وزن200 گرم
بلوتوث5.4
سایر ویژگی هاقابلیت TWS یا اتصال دو اسپیکر / دارای میکروفون داخلی برای مکالمه
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر بلوتوث شیائومی Xiaomi Sound Pocket MDZ-37-DB

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط