۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   لوازم شخصی و سلامت   لوازم شخصی برقی   پرزگیر لباس شیائومی Xiaomi Deerma MQ600
پرزگیر لباس شیائومی Xiaomi Deerma MQ600
پرزگیر لباس شیائومی Xiaomi Deerma MQ600
پرزگیر لباس شیائومی Xiaomi Deerma MQ600
پرزگیر لباس شیائومی Xiaomi Deerma MQ600

پرزگیر لباس شیائومی Xiaomi Deerma MQ600

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان

پرزگیر لباس شیائومی Xiaomi Deerma MQ600 Rechargeable Lint Remover

همه ما دوست داریم که ظاهری آراسته داشته باشیم و همیشه مرتب به نظر آییم، برای همین است که وقت زیادی را نیز صرف لباس و نوع پوشش خود می کنیم. اما در این میان لباس هایی نیز داریم که به مرور ظاهر و کیفیت اولیه خود را از دست می دهند. برای مثال می توان لباس های مخملی و پشمی را مثال زد که با گذشت زمان، پرز، مو و... به آن ها می چسبد یا حالتی گوله گوله را به خود می گیرند. این موارد هم ظاهر زیبای لباسی را از بین می برند و هم به مرور باعث کهنه شدن آن می شوند. پرزگیر Xiaomi Deerma MQ600 به خوبی برای حل این مشکل به کمک شما آمده است.
قابل ذکر است Deerma یکی از برندهای زیر شاخه‌ی شرکت بزرگ شیائومی است.

مشخصات پرزگیر Xiaomi Deerma MQ600

پرزگیر لباس شیائومی Deerma MQ600 دارای طراحی ارگونومیک و ابعاد 80*80*110 میلی متر و وزن حدودی 160 گرم دارد که باعث شده شما بتوانید این محصول را با خود به هرجای منتقل کنید. جنس بدنه ی پرزگیر لباس درما مدل MQ600 از پلاستیک مقاوم ABS و PC و توریی از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده که باعث مقاومت بالای این محصول شده است.
پرزگیر Xiaomi Deerma MQ600 دارای یک باتری داخلی قابل شارژ بوده که با پر بودن شارژ آن می توانید تا حدود 45 دقیقه از این پرزگیر شیائومی استفاده کنید. برای پر شدن شارژ پرزگیر لباس درما مدل MQ600 نیاز به 2 ساعت شارژ بوده و قابل ذکر است توان کلی پرزگیر Xiaomi Deerma MQ600 برابر با 3 وات است. برای شارژ کردن پرزگیر لباس شیائومی می توانید از درگاه تعبیه شده روی بدنه استفاده کنید.

پرزگیر لباس شیائومی Deerma MQ600 مجهز به موتوری با کارایی بالا بوده که با سرعت 7000 دور در ثانیه کار می کند و صدای آزار دهنده ای نخواهد داشت. پرزگیر لباس Xiaomi Deerma MQ600 دارای یک تیغه شناور 3 پره متحرک بوده که یک توری محافظ جلوی آن قرار دارد. توری قابلیت ارتجاعی دارد و از تماس تیغه به لباس جلوگیری می کند و فقط پرز و گلوله ها را از لباس جدا می کند. چرخش تیغه باعث ایجاد جریان هوا شده که این جریان به سمت داخل بوده و باعث شده پرز ها و پرد و غبار وارد مخزن شده و از دستگاه خارج نشود.

شما می توانید درب قسمت تیغه را باز کرده و با فرچه تمیز کننده ای که در بسته بندی محصول قرار دارد شروع به تمیز کردن و پاک کردن گرد و غبار و پرز های داخلی دستگاه کنید.


از نکات ایمنی پرزگیر لباس شیائومی Deerma MQ600 می توان به خاموش شدن دستگاه در هنگام شل شدن قسمت توری تیغه ها اشاره کرد که باعث حفظ ایمنی و امنیت کاربر خواهد شد.
پرزگیر لباس درما مدل MQ600 مجهز به 2 سری بوده که بسته به نیاز خود می توانید از آنها استفاده کنید. یکی برای پاک کردن سریع پرزها بوده، دیگری برای جمع آوری پرز و نخ استفاده می شود.

مزیت پرزگیرلباس شیائومی 

دستگاه های مختلفی برای از بین بردن پرز و موادی که روی لباس می چسبندوجود دارد، اما کاربری آن ها با یکدیگر متفاوت است. شاید بتوان عمومی ترین نوع این پرزگیرها را، نوع رولی آن ها مطرح کرد. این وسیله حالت چسبی دارد که پرز و مو و موادی که روی لباس چسبیده است را جمع می کند و پس از مدتی هم باید رول چسب آن را عوض کرد، همین موضوع (چسبی بودن رول) شاید باعث آسیب دیدن برخی از لباس ها شود و عوض کردن رول هم برای مدتی یکبار خیلی به صرفه نیست. شیائومی با تولید پرزگیر لباس شیائومی Deerma MQ600 خود به خوبی توانسته جایگزین مناسبی برای پرزگیرهای دستی و قدیمی باشد. استفاده از پرزگیر لباس درما مدل MQ600 باعث شده گوله های روی لباس از بین برود و پرز و مو و گرد و غبار را نیز از روی سطح مورد نظر جمع آوری کند.

اجزای تشکیل دهنده پرزگیر لباس درما مدل MQ600

پرزگیر لباس Xiaomi Deerma MQ600 دارای یک مکنده، 3 تیغه و یک سطل کوچک برای جمع آوری پرزها است که در مجموع به شما کمک می کنند تا بتوانید لباس خود را به آراسته ترین حالت خود در بیاورید. سطحی که روی لباس قرار می گیرد دارای یک لایه نازک فلزی است تا بتواند تأثیرگذاری بیشتری روی جمع کردن و از بین بردن پرزها داشته باشد.
روی این سطح فلزی نازک سوراخ هایی ایجاد شده که ابعاد مختلفی نیز با یکدیگر دارند تا پرزهای کوچک و بزرگ امکان عبور از آن ها را داشته باشند. بعد از این لایه نازک فلزی به 3 تیغه چرخان خواهیم رسید که پرزها را قطع می کنند و از بین می برند. در این حالت باید اضافه کنیم که یک موتور مکنده پرزهای لباس را از داخل سوراخ های لایه فلزی به داخل پرزگیر شیائومی می کشد تا باعث بهتر جذب شدن و از دست نرفتن پرزها شود. بدین ترتیب، پرزگیر لباس شیائومی Deerma MQ600 به خوبی می تواند پرز لباس ها و پارچه های شما را از بین ببرد.

برندشیائومی
ابعاد80*80*110 میلی متر
وزن160 گرم
جنسپلاستیک ABS و PC | توری از جنس فولاد ضد زنگ
سایر ویژگی هامکش قوی / دارای 3 تیغه چرخشی شناور برای از بین بردن پرزها / جمع آوری پرز و مو / محافظ لباس های ظریف / سبک و قابل حمل / دارای 2 سری با کاراهای مختلف / موتوری قوی با 7000 دور در دقیقه
  امتیاز کاربران به:

پرزگیر لباس شیائومی Xiaomi Deerma MQ600

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط