۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   کابل و مبدل   کایل تایپ سی   کابل USB-C نیلکین مدل MagCharge به طول 1 متر
کابل USB-C نیلکین مدل MagCharge به طول 1 متر
کابل USB-C نیلکین مدل MagCharge به طول 1 متر
کابل USB-C نیلکین مدل MagCharge به طول 1 متر
کابل USB-C نیلکین مدل MagCharge به طول 1 متر

کابل USB-C نیلکین مدل MagCharge به طول 1 متر

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۰۵۰,۰۰۰ تومان

دوباره کابل شارژ‌تان خراب شده و به دنبال خرید کابل جدید هستید.این چندمین کابلی است که امسال می‌خرید؟دومین بار،سومین بار و شاید هم بیشتر از این‌ها برای خرید کابل‌های نامرغوب هزینه صرف کرده‌اید.اما این بار قصد دارید کابل با کیفیت و اصل تهیه کنید.کابلی که هر بار از محل اتصال سیم و کانکتور یا وسط سیم قطع نشود.یک کابل فست شارژ واقعی باشد.همچنین کانکتور آن کاملاً با پورت گوشی فیکس شود.اگر چنین کابلی می‌خواهید،کابل تبدیل USB-C به USB-C نیلکین مدل MagCharge طول 1 متری می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد.کابلی محکم و با کیفیت که موبایل‌تان را به سرعت شارژ می‌کند.بدون هیچ خرابی می‌توانید تا سالیان سال از آن استفاده کنید.بیشتر دستگاه‌های جدید دارای پورتUSB-Cهستند.برای همین خرید تبدیل و کابل متناسب با آن تبدیل به یک دغدغه شده است.اگر خرید کابل و تبدیل برای شارژ و انتقال داده سریع در برنامه دارید،این کابل با سرعت فوق‌العاده همانی است که لازم دارید.شارژ سریع QC و PD جریان و ولتاژ متناسب با ظرفیت دستگاه را فراهم می‌کند.به علاوه از اتصال کوتاه،نوسانات و افت ولتاژ،شارژ بیش از حد آن جلوگیری به عمل می‌آورد.با این کابل میتوانید انتقال داده تا480مگابیت بر ثانیه در کسری از ثانیه و بدون تاخیر، داده‌ها را از لپ‌تاپ به موبایل یا برعکس انتقال دهید.کابل تبدیل USB-C به USB-C نیلکین مدل MagCharge طول 1 متری به خوبی جریان را کنترل می‌کند و فقط جریان متناسب با دستگاه را منتقل می‌کند..این کابل بسیار محکم است.بنابراین در برابر کشیدگی، خم شدن و پارگی مقاومت خواهد کرد. دلیل این استحکام استفاده از بافت نایلونی مرغوب در ساخت آن است.دیگر دردسر کوتاهی سیم کابل و کشیدگی آن را نخواهید داشت. چون طول1 متری سیم کارتان را به مراتب راحت می‌کند.با قابلیت شارژ سریع PD در یک چشم به هم زدن موبایل‌تان را شارژ کنید. توان قابل انتقال کابل 60 وات است.در نتیجه می‌توانید با حداکثر سرعت موبایل‌تان را شارژ کنید.نه تنها از این کابل می‌توانید برای شارژ استفاده کنید، بلکه می‌توانید برای انتقال داده و اطلاعات خود از گوشی و تبلت خود نیز استفاده کنید.این کابل قابلیت شارژ لپ تاپ را نیز دارد. در بدنه ی این کابل آهنرباهای ریزی وجود دارد که به جمع شدن راحت آن کمک میکنه و در حالت جمع شده میماند ، که استفاده و حمل کابل را راحت میکند.

برندنیلکین
نوع کابلUSB Type-C
  امتیاز کاربران به:

کابل USB-C نیلکین مدل MagCharge به طول 1 متر

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط