۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
قاب ESR Krystec™ Clear برای iPhone 13
قاب ESR Krystec™ Clear برای iPhone 13
قاب ESR Krystec™ Clear برای iPhone 13
قاب ESR Krystec™ Clear برای iPhone 13

قاب ESR Krystec™ Clear برای iPhone 13

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان

قاب ESR Krystec™ Clear برای iPhone 13 و iPhone 14: شفافیت و محافظت برتر
برای حفظ زیبایی و عملکرد گوشی‌های iPhone 13 و iPhone 14، انتخاب قاب مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. قاب ESR Krystec™ Clear با ویژگی‌های پیشرفته و طراحی ویژه، گزینه‌ای ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال محافظتی جامع و شفاف برای گوشی خود هستند.

شفافیت کریستالی با تکنولوژی پیشرفته
قاب ESR Krystec™ Clear با استفاده از تکنیک‌های مدرن و تکنولوژی پیشرفته ساخته شده است. این قاب از پلی‌کربنات فوق‌شفاف و مقاوم به زرد شدن ساخته شده است که تضمین‌کننده بالاترین سطح وضوح و شفافیت برای نمایش گوشی شما است. این فناوری به گونه‌ای طراحی شده که طول عمر بالایی دارد و شفافیت آن برای مدت زمان طولانی حفظ می‌شود.

حفاظت استاندارد نظامی از تمامی جهات

این قاب با استانداردهای نظامی برای مقاومت در برابر سقوط طراحی شده است. گوشه‌های ضربه‌گیر و لبه‌های پلیمر در پایین قاب، از تمامی چهار طرف گوشی در برابر ضربات و افتادگ‌ها محافظت می‌کنند. این ویژگی، حفاظت قابل اعتمادی را در برابر آسیب‌های ناشی از سقوط و برخوردها فراهم می‌آورد.

راحتی در دست‌گیری و استفاده
قاب ESR Krystec™ Clear دارای پوشش نازک پلیمر در کناره‌ها است که به شما امکان می‌دهد تا گوشی را با دست به‌راحتی و با گریپ بهتری نگه‌دارید. این پوشش نازک علاوه بر بهبود احساس دست‌گیری، جذب شوک را نیز بهبود می‌بخشد. دکمه‌های پلی‌کربنات که در زیر لایه‌های پلیمر قرار دارند، فشار دادن آنها را آسان‌تر کرده و تجربه کلی استفاده از گوشی را بهبود می‌دهند.

محافظت از صفحه‌نمایش و دوربین
این قاب دارای لبه‌های برجسته برای محافظت از صفحه‌نمایش و فریم محافظ دوربین است که از خراشیدگی‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. طراحی دقیق این بخش‌ها باعث می‌شود که محافظت مؤثری از قسمت‌های حساس گوشی صورت گیرد و عملکرد اصلی آنها بدون آسیب باقی بماند.

سازگاری و دسترسی کامل
قاب ESR Krystec™ Clear به‌طور خاص برای گوشی‌های iPhone 13 و iPhone 14 طراحی شده است. برش‌های دقیق برای اسپیکرها و پورت‌ها، دسترسی آسان به تمامی ویژگی‌های گوشی را فراهم می‌آورد و دکمه‌های پلی‌کربنات به‌راحتی قابل فشار دادن هستند.

کیفیت و گارانتی بی‌نظیر
ما به شفافیت و دوام قاب ESR Krystec™ Clear ایمان داریم و به شما ضمانت می‌دهیم که اگر از مقاومت در برابر زرد شدن آن راضی نباشید، در مدت یک سال، جایگزینی رایگان دریافت خواهید کرد. این ضمانت نشان‌دهنده اعتماد ما به کیفیت و طول عمر بالای محصول است.

برندای اس آر
مناسب برایApple iphone 13
  امتیاز کاربران به:

قاب ESR Krystec™ Clear برای iPhone 13

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط