۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   لوازم شخصی و سلامت   لوازم شخصی برقی   اتو بخار دستی شیائومی Xiaomi Deerma HS100 Handheld Stream Ironing
اتو بخار دستی شیائومی Xiaomi Deerma HS100 Handheld Stream Ironing
اتو بخار دستی شیائومی Xiaomi Deerma HS100 Handheld Stream Ironing
اتو بخار دستی شیائومی Xiaomi Deerma HS100 Handheld Stream Ironing
اتو بخار دستی شیائومی Xiaomi Deerma HS100 Handheld Stream Ironing

اتو بخار دستی شیائومی Xiaomi Deerma HS100 Handheld Stream Ironing

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۲۹۰,۰۰۰ تومان

اتو بخار دستی شیائومی Xiaomi Deerma HS100 Handheld Stream Ironing
شیائومی زیرمجموعه ها و شرکای تجاری زیادی در امر تولید محصولات مختلف دارد. یکی از شرکای تجاری شیائومی شرکت Deerma است که به سفارش شیائومی محصولات مختلفی را تولید می کند و وظیفه انتشار آن به عهده شرکت مادر یعنی هولدینگ شیائومی است. در بین محصولات مختلفی که شیائومی ایجاد می کند، نوآوری هایی هم دیده می شود که کاربر را برای استفاده راحت تر خواهند کرد، یکی از محصولات این شرکت اتو بخار دستی Xiaomi Deerma HS100 Portable Garment Steamer Ironing Machine است.

قابل ذکر است Deerma یکی از شرکت های زیر شاخه‌ی شرکت بزرگ شیائومی است.

طراحی کاربردی

شیائومی همیشه عادت به تولید محصولاتی جمع و جور و اصطلاحاً کامپکت و قابل حمل دارد. طراحی اتو بخار دستی شیائومی Deerma HS100 تا حدی مشابه یک سشوار کوچک است که دارای یک پایه برای دست گرفتن و یک محور مورب برای هست. این محور مورب باعث انتقال مرکز ثقل اتو به نحوی شده که دست گرفتن آن حتی برای مدت طولانی دشوار نباشد. یک مخزن آب هم برای اتوبخار قرار داده شده است که ظرفیتی برابر با 200 میلی لیتر دارد که برای استفاده مقدار قابل توجهی است.

ابعاد اتو بخار Xiaomi Deerma HS100 برابر با 180×95×177میلی متر بوده و وزنی معادل 700 گرم دارد که مجموع این دو خصوصیت استفاده از آن را برای کاربر بسیار راحت می کند. با توجه به این ابعاد شما امکان جابجایی اتو بخار را نیز به راحتی خواهید داشت و می توانید در سفرهای خود هم آن را همیشه همراه داشته باشید و همچنین می‌توانید به راحتی آن را داخل کشو میز خود قرار دهید.

هم اتو کشیدن هم باکتری‌زدایی؛ یک تیر با دو نشان

در اتو بخار دستی Xiaomi Deerma HS100 یک قابلیت بسیار کاربردی و جذاب دارد و آن هم باکتری‌‌زدایی است. این اتو بخار به سبب دمای 160 درجه‌ای که بخار در حال خارج شدن از آن دارد، قابلیت باکتری‌زدایی تعبیه شده که کمک می‌کند پس از اتو کردن لباس‌ها با استفاده از این محصول بدون ترس از آلودگی از آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید این اتو بخار را با خود در سفر نیز همراه داشته باشید تا ملحفه و حوله اتاقی را که در آن مستقر شده‌اید باکتری‌زدایی کنید.

مخزن آب با گنجایش 200 میلی لیتر

مسلماً هر اتویی برای ایجاد بخار نیاز به آب دارد. برای اتو بخار Xiaomi Deerma HS100 یک مخزن 2000 میلی لیتری آب در نظر گرفته شده است که می توانید آن را به آسانی پر کنید. این مخزن باعث می شود که اتو به آسانی امکان تولید میزان قابل توجهی بخار را داشته باشد تا کارکردن برای شما نیز بسیار آسان شده و بتوانید عملکرد خوبی را از اتو بخار دستی شیائومی Deerma HS100 دریافت کنید.

این میزان از بخار تولید شده برابر است با حدود 16 گرم بخار در دقیقه که قابل توجه است و نتیجه خوبی را برای شما خواهد داشت , با یک بار پر کردن مخزن، می‌توانید تا 15 دقیقه از آن استفاده کنید.

عملکرد اتوبخار شیائومی HS100
اتو بخار Xiaomi Deerma HS100 ظرف مدت زمان30 ثانیه به داغ ترین حالت بخار می رسد و آماده استفاده است. حداکثر دمای این اتوبخار برابر است با 160درجه سلسیوس که میزان بسیار خوبی است. این اتو، بخار را بصورت خشک به بیرون هدایت می کند تا ردی از آب روی لباس ها باقی نماند و چروک لباس های شما را به خوبی از بین می برد. این اتو را هم برای لباس‌های آویزان و هم خوابیده استفاده کنید.

توان کلی اتو بخار دستی شیائومی Deerma HS100 برابر 1000 وات است که توان بالایی برای یک اتو بخار دستی به حساب می آید و با توجه به این توان، لباس های شما به خوبی و با سرعت بالایی آماده استفاده می شوند. همچنین استفاده از این اتوبخار باعث می شود که شما دیگر نگران باقی ماندن مواد شیمیایی روی لباس نباشید و با خیالی راحت بتوانید دستگاه را به کار بگیرید. اگر لباسی را برای مدت طولانی داخل کمد رها کرده و آن استفاده نکنید، حالت خشکی پیدا می‌کند. این اتو موجب می‌شود همه لباس‌ها شما به شکلی تازه و قابل استفاده باشد.

تأمین انرژی مورد نیاز برای اتو
اتو بخار دستی Xiaomi Deerma HS100 نیاز به برق 220 ولت دارد که با ولتاژ برق معمول منازل در کشور ما سازگار است. کابل برق شیائومی طولی برابر با 1.5 متر دارد تا محدودیتی برای شما در عملکرد ایجاد نکند. سر این کابل دو شاخه از نوع بریتانیایی یا همان سه شاخه دارد که با یک تبدیل 3 به 2 آن را به پریز خود وصل می‌کنید.

 هیچ موردی یافت نشد
  امتیاز کاربران به:

اتو بخار دستی شیائومی Xiaomi Deerma HS100 Handheld Stream Ironing

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط