۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
اسپیکر برند رسی مدل RSK-W38

اسپیکر برند رسی مدل RSK-W38

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۲۹۰,۰۰۰ تومان

اسپیکر RSK-W38 یک اسپیکر جمع و جور و قابل حمل از کمپانی رسی . این اسپیکر با بلوتوث نسخه 5.3 به دیوایس هوشمند متصل میشود و تجربه ی یک اتصال با کیفیت را فراهم میکند . تا فاصله ی 10 متری همچنان این اسپیکر به دیوایس هوشمند میتواند متصل بماند . این اسپیکر یک باتری با ظرفیت 1500 میلی آمپر دارد که تا دو الی سه ساعت شارژ مورد نیاز برای پخش موسیقی را فراهم کند.



اسپیکر W38 میتواند به طور همزمان به دو دستگاه متصل شود و از اتصال آن با اسپیکر دیگر و دو چندان شدن صدای دریافتی لذت ببرید . این اسپیکر با شارژر تایپ سی شارژ میشود . در اسپیکر W38 شاهد به کار گیری پورت USB نیستیم اما پورت AUX و درگاه کارت حافظه در قسمت رویی اسپیکر تعبیه شده است . رقص نور جذاب این اسپیکر نیز با دکمه مخصوص از قسمت رویی اسپیکر قابل کنترل و تغییر است . در قسمت پشت نیز ساب ووفر طراحی شده است که خیالتان را از بابت بیس صدای دریافتی راحت میکند.

برندرسی
سایر ویژگی هاورژن بلوتوث: 5.3 ظرفیت باتری: 1500 میلی آمپر مدت زمان پخش موسیقی: 2 ساعت مدت زمان شارژ شدن: 2 ساعت TWS,AUX,TF Card, RGB
  امتیاز کاربران به:

اسپیکر برند رسی مدل RSK-W38

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط