۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
شارژر برند رسی مدل RC56E
شارژر برند رسی مدل RC56E
شارژر برند رسی مدل RC56E
شارژر برند رسی مدل RC56E
شارژر برند رسی مدل RC56E

شارژر برند رسی مدل RC56E

 تعداد
۱
 قیمت
۲,۶۹۰,۰۰۰ تومان

این شارژ با استاندارد های بالای خود امکان شارژ انواع گوشی، تبلت و لپتاپ را با سرعت و توان الکتریکی بالا ممکن ساخته و با انواع آیپد و آیفون های تولید شرکت اپل سازگاری کامل دارد.

شارژر رسی با داشتن دو پورت USB-C و یک پورت USB-A امکان شارژ همزمان سه دستگاه به صورت همزمان را میسر کرده است. پورت USB-C شماره 1 قابلیت انتقال شارژ با توان 65 وات را داشته و دو پورت USB-C شماره 2 و USB-A قدرت انتقال شارژ با توان الکتریکی 20 و 18 وات را دارد.

شرکت رسی تکنولوژی جدید تحت عنوان GaN را برای این شارژر توسعه داده، که با استفاده از آن میزان مقاومت الکتریکی و افت ولتاژ با بهره گیری از مداربندی های ویژه کنترل شده و از هدر رفت انرژی به صورت گرما جلوگیری می کند.
این شارژر دارای سیستم حفاظت چندگانه است که محافظت از دستگاه‌ها در برابر اضافه بار، اتصال کوتاه، گرمای بیش از حد و نوسانات برق را تضمین می‌کند، و از طرف دیگر با تجهیز شارژر به بدنه ضد حریق و مقاوم در برابر ضربه ایمنی محصول افزایش یافته است.

برندرسی
سایر ویژگی هادارای 2 پورت خروجی USB-C و 1 پورت USB مجموع خروجی 65 وات
  امتیاز کاربران به:

شارژر برند رسی مدل RC56E

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط