۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
کیبورد برند رسی مدل RCS-K01
کیبورد برند رسی مدل RCS-K01
کیبورد برند رسی مدل RCS-K01
کیبورد برند رسی مدل RCS-K01

کیبورد برند رسی مدل RCS-K01

 تعداد
۱
 قیمت
۴,۳۹۰,۰۰۰ تومان

کیبوردهای بلوتوثی به یکی از اصلی‌ترین همراهان افرادی تبدیل شده است که محل کار ثابتی ندارند یا در مسیر و مسافرت نیازمند کارکردن با لپ‌تاپ یا تبلت خود هستند. سبک و قابل حمل بودن کیبوردهای بلوتوثی مهم‌ترین مؤلفه برای انتخاب این محصولات هستند. کیبورد تاشو و جمع و جور رسی مدل RCS-K01 یک کیبورد ایده آل برای استفاده در محل کار – منزل – کافه و … است . این کیبورد با قابلیت تاشو بودن میتواند به کوچک ترین حالت ممکن برسد و در کیف شخصی شما همراه همیشگی شما باشد . این کیبورد یک تاچ پد سمت راست خود دارد که به عنوان ماوس و با بهترین عملکرد بدون تاخیر و دقیق دارد که به عنوان ماوس مورد استفاده قرار میگیرد . کیبورد رسی با بلوتوث نسخه 3.0 به دستگاه مورد نظر متصل میشود . کیبورد تاشو رسی دارای سه حالت بلوتوث است که بین آنها سوئیچ میشود و میتواند به لپ تاپ ، تبلت ، تلفن همراه شما متصل شود . دارای 64 کلید و دارای 140 میلی آمپر باتری ست که به وسیله پورت USB-C شارژ میشود.

برندرسی
سایر ویژگی هاکیبورد وایرلس قابلیت اتصال هم زمان به سه دستگاه ظرفیت باتری: 140 میلی آمپر سازگاری با سیستم عامل Windows/iOS/Android پورت ورودی: تایپ سی وزن: 215 گرم
  امتیاز کاربران به:

کیبورد برند رسی مدل RCS-K01

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط