۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
شارژر فندکی مدل RCC-N17
شارژر فندکی مدل RCC-N17
شارژر فندکی مدل RCC-N17
شارژر فندکی مدل RCC-N17

شارژر فندکی مدل RCC-N17

 تعداد
۱
 قیمت
۱,۱۹۰,۰۰۰ تومان

شارژر فندکی رسی با توزیع مناسب ولتاژ امکان استفاده همزمان از دو پورت شارژ سریع را برای انواع گوشی های اندرویدی و آیفون، (در محیط خودرو) فراهم آورده است.

چیپ هوشمند به کار رفته در ساختار این محصول کنترل ولتاژ ورودی و خروجی از پورت ها را امکان پذیر ساخته و از نوسان ولتاژ برق خروجی و همچین اتصالی و داغ شدن ناگهانی شارژر جلوگیری می کند.

این محصول مجهز دو پورت است، خروجی USB-C قابلیت انتقال شارژ با توان 33 وات و خروجی USB-A این شارژر قابلیت شارژ با توان الکتریکی 18 وات را دارد، از سوی دیگر پورت USB-C از فناوری پروتکل PPS نیز پشتیبانی می کند. کل روند شارژ این محصول منطبق بر استاندارد شارژ سریع PD می باشد.



جنس بدنه ی این شارژر از آلیاژ آلومینیوم تهیه شده تا در برابر حرارت و ضربه مقاوم باشد و همچنین زائده های فلزی تعبیه شده روی بدنه شارژر از قابلیت رسانایی بالایی برخوردار باشد و چفت شدن جانبی این برآمدگی ها به نحوی است که از بیرون پریدن شارژر در دست انداز و حرکت ناگهانی خوردو جلوگیری کند.

ساختار بدنه در قسمت وسط شارژر از جنس پلاستیک شفاف و مقاوم در برابر ضربه و حرارت تولید شده تا به شکل زیبایی قسمت های داخلی برد الکترونیک شارژر را به نمایش بگذارد.

برندرسی
سایر ویژگی هاخروجی PD 33W خروجی USB 18W
  امتیاز کاربران به:

شارژر فندکی مدل RCC-N17

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط