جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Opera05
هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Opera05
هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Opera05
هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Opera05
هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Opera05

هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Opera05

 تعداد
۱
 قیمت
۵,۴۹۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بلوتوث ساندپیتز SoundPeats Opera05 Wireless Earbuds

ساندپیتز با استفاده از فناوری هوشمند به موسیقی جان می بخشد. شرکت SoundPeats با تولید تخصصی لوازم دیجیتالی صوتی نظیر هدفون و هندزفری بلوتوثی انقلابی در این صنعت ایجاد کرده است. هندزفری‌های تولیدی توسط شرکت ساندپیتز دارای طراحی‌های جذاب همراه با کیفیت ساخت بالایی می‌باشند. هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Opera05 یکی از هندزفری‌های تولید شده توسط این شرکت بوده که دارای سیستم حذف نویز هیبریدی بوده و با استفاده از آن می‌توانید تا 33 ساعت از گوش کردن به موسیقی لذت ببرید.

ویژگی های ظاهری هندزفری SoundPeats Opera05

هندزفری SoundPeats Opera05 جزو هندزفری‌های با طراحی لوبیایی محسوب می‌شود. طراحی ایرفون های هندزفری بلوتوثی ساندپیتز Opera05 به صورت In-Ear است. سری ها این هندزفری سبک است و تنها 7.3 گرم وزن دارد و به راحتی داخل گوش قرار می گیرد و در هنگام فعالیت های روزمره به سادگی از گوش خارج نخواهد شد. در مجموع وزن هندزفری و کیس شارژ به 58.6 گرم می رسد. ابعاد گوشی ها 24.30x22.2.46x22.9 میلیمتر و کیس شارژ 69.17x30.94x44.89 میلیمتر اندازه گیری می شود.
سری تو گوشی هندزفری بلوتوث ساندپیتز Opera05 که زیر سری سیلیکونی آن قرار می‌گیرد به صورت فلزی بوده و طراحی آن و سوراخ‌های روی آن منحصر به فرد SoundPEATS بوده که شکل شکوفه آلو هستند که تداخل الکترومغناطیسی را کاهش می دهد و حس فضای موسیقی را افزایش می دهد.

با هندزفری SoundPeats Opera05 تخیل خود را بشنوید

هندزفری ساندپیتز اپرا 05 از سیستم‌های کدگذاری SBC و LDAC پشتیبانی کرده که لذت گوش دادن به موسیقی به چندبرابر می‌کند.

LDAC یک فناوری کدگذاری صوتی اختصاصی است که توسط سونی توسعه یافته است که امکان پخش صدا با وضوح بالا را از طریق اتصالات بلوتوث تا حداکثر 990 کیلوبیت بر ثانیه در 24 بیت/96 کیلوهرتز فراهم می کند.
SBC یا کدک فرعی با پیچیدگی کم، یک کدک زیر باند صوتی است که توسط گروه علاقه ویژه بلوتوث (SIG) برای نمایه توزیع صوتی پیشرفته (A2DP) مشخص شده است که امکان پخش صدا با وضوح بالا را از طریق اتصالات بلوتوث تا حداکثر 345 کیلوبیت بر ثانیه در 16 بیت/48 کیلوهرتز فراهم می کند.

بهره گیری از فناوری حذف نویز (ANC) هیبریدی و ENC

تکنولوژی حذف نویز هیبریدی بکار رفته در هندزفری بلوتوث SoundPeats Opera05 از نوع هیبریدی است که به ترتیب صداهای محیطی و داخل گوش را دریافت می کند و نویز محیط را در محدوده وسیع تری از فرکانس ها در بازه 40 تا 4000 هرتزسرکوب می‌کند. این فناوری امواج صوتی را همواره تجزیه و تحلیل و تنظیم می کند تا صدایی متعادل و طبیعی ارائه دهد تا بتوانید از گوش کردن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید.

برای شنیدن صدای اطراف نیازی به درآوردن گوشی ها از داخل گوش نیست و می توانید برای این منظور حالت Transparency را فعال کنید. همچنین این ایرفون‌ها مجهز به سیستم هوشمند حذف نویز در هنگام مکالمه ENC بوده، این سیستم با 4 میکروفون کمک می‌کند تا شما امکان مکالمه خیلی بهتری را داشته و کیفیت بسیار خوبی را تجربه کنید.

بلوتوث نسخه 5.3، اتصالی سریع و پایدار

هندزفری SoundPeats Opera05 دارای بلوتوث نسخه 5.3 است و می توان تفاوت اصلی آن را با نسخه های قبلی خود در پیشرفته‌تر شدن و به روز شدن چیپ بلوتوث آن دانست. با استفاده از این هندزفری می توان تا فاصله ده متری (بدون هیچ مانعی از منبع پخش صدا) بدون افت کیفیت صدا را شنید و به موسیقی گوش داد. از دیگر قابلیت‌های بلوتوث نسخه 5.3 این است که اتصال سریع و پایدارتری داشته و امکان انتقال دیتا نیز با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد. نکته دیگری که می‌توان در رابطه با این هندزفری عنوان کرد، این است که اگر گوشی شما نیز دارای نسخه 5.3 بلوتوث باشد، باتری استفاده شده از هندزفری و گوشی، کمتر خواهد بود. توجه داشته باشید، همان‌طور که گفته شد، این ویژگی تنها زمانی رخ خواهد داد که گوشی نیز مانند هندزفری دارای نسخه 5.3 بلوتوث باشد.

دارای سیستم صدای استریو HiFi هندزفری SoundPEATS Opera05 دارای دیافراگم ترکیبی زیستی 12 میلی‌متری و درایورهای پویا دوگانه بوده که صدایی غنی و دقیق ارائه می‌کنند. این هندزفری گواهینامه و مجوز Hi-Res را دریافت کرده و به استاندارد صدای فوق العاده با کیفیت، محدوده پاسخ فرکانسی 20 هرتز ~ 40 کیلوهرتز رسیده است.

باتری هندزفری بلوتوثی ساندپیتز SoundPeats Opera05

هر کدام از گوشی ها 40mAh و کیس شارژ 300mAh ظرفیت دارد. با هربار شارژ گوشی ها و کیس شارژ هندزفری بلوتوثی ساندپیتز SoundPeats Opera05 امکان پخش موسیقی تا 9 ساعت با گوشی ها و 33 ساعت با کیس شارژ و فرض خاموش بودن ANC وجود دارد. در صورت روشن بودن ANC این اعداد برابر 7 و 28 می شود. گوشی ها ظرف 1 ساعت و کیس شارژ ظرف 2 ساعت شارژ کامل می شود. برای شارژ کیس هندزفری بر روی بدنه کیس آن یک پورت تایپ سی وجود دارد.

برندساندپیتس
ابعادگوشی: 24.30x22.2.46x22.9 میلیمتر | کیس شارژ: 69.17x30.94x44.89 میلیمتر
بلوتوث5.3
حساسیت30 دسی بل
قطر درایور12 میلیمتر
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Opera05

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط