جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Air4 Lite
هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Air4 Lite
هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Air4 Lite
هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Air4 Lite
هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Air4 Lite

هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Air4 Lite

 تعداد
۱
 قیمت
۳,۴۹۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بلوتوث دو گوش ساندپیتز SoundPEATS Air4 Lite

امروزه انواع هندزفری‌های بلوتوثی بازار هندزفری را به طور کامل تحت سیطره خود درآورده‌اند. هندزفری‌های دو گوش نیز محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند و در انواع برندها و شکل‌های مختلف روانه بازار شده‌اند. در این حوزه هندزفری بلوتوث دو گوش ساندپیتز SoundPEATS Air4 Lite یکی از جدید‌ترین محصولات شرکت ساندپیتز بوده که روانه بازار شده و دارای طراحی شیک و جذابی است. در ادامه با معرفی بیشتر این محصول همراه ما باشید.

مشخصات ظاهری هندزفری SoundPEATS Air4 Lite

طراحی هندزفری بلوتوث ساندپیتز Air4 Lite به صورت Semi-in-Ear بوده و به نحوی طراحی شده که بدون هیچ مزاحمتی درون گوش شما قرار بگیرد. در طراحی این هندزفری اصول ارگونومیک به طور کامل رعایت شده است. گوشی‌های این هندزفری وزن بسیار سبکی داشته و در نتیجه هنگام استفاده از آن هیچگونه مشکلی از بابت سنگینی یا خستگی نخواهید داشت. در مجموع می‌توان گفت در این محصول ساندپیتز با یک طراحی شیک و و مطابق با اصول ارگونومیک مواجه هستیم که وقتی آن را در گوش خود می‌گذارید، رنگ مشکی آن زیبایی خاصی به استایل شما می‌بخشد.

ویژگی‌های فنی هندزفری بلوتوثی دو گوش ساندپیتز Air4 Lite

درایور‌های استفاده شده در هندزفری ساندپیتز Air4 Lite از نوع 13 میلی متر بوده که کمک می‌کند صدای بسیار واضحی بشنوید. همچنین این هندزفری مجهز به فناوری بهبود بیس است. بلوتوث نسخه 5.3، چند پروفایل بلوتوث و دو کدک SBC و AAC نیز به افزایش کیفیت صدای این هندزفری کمک می‌کند. این هندزفری بدون حضور مانعی بر سر راه آن 10 متر است. محدوده فرکانس پاسخگویی این هندزفری بین 20 تا 40 کیلو هرتز است. همچنین کدک بسیار پیشرفته LDAC نیز در این هندزفری به کار رفته که کیفیت صدای بسیار بالایی فراهم می‌کند.

کیفیت صدای Hi-Res؛ به آینده صنعت صدا سلام کنید

شما به کمک هندزفری SoundPEATS Air4 Lite می‌توانید فایل‌های صوتی با کیفیت High Resolution یا همان Hi-Res را گوش کنید. این کیفیت، حاصل تحقیقات طولانی مدت در حوزه صنعت صوتی است که حالا چند سالی است به محصولات متداول بازار نیز راه پیدا کرده است. در فایل‌هایی که از این کیفیت صدا بهره می‌برند، شاهد عمق صدای 24 بیت و سمپل ریت 192 کیلو هرتز هستیم که در نتیجه به لحاظ تئوریک صدا را با نرخ بیت 9612 کیلوبیت بر ثانیه منتقل می‌کند. این در حالی است که آهنگ‌های MP3 که ما معمولا گوش می‌‎دهیم، نرخ بیت 320 کیلو بیت بر ثانیه دارند. با اینکه فایل‌های صوتی با کیفیت Hi-Res با نرخ بیت کمتر نیز در بازار وجود دارد، با این باز هم کیفیت آن‌ها چندین برابر MP3 است. به کمک کدک LADC که بر روی هندزفری بلوتوثی دو گوش ساندپیتز Air4 Lite قرار گرفته، می‌توانید صداها با بیت ریت 990 کیلوبیت بر ثانیه را گوش کنید و از موسیقی با کیفیت صدای بسیار بالا لذت ببرید.

30 ساعت استفاده با یک بار شارژ!

در هندزفری بلوتوث ساندپیتز Air4 Lite یک باتری بسیار قدرتمند مورد استفاده قرار گرفته است. در نتیجه تنها با یک بار شارژ باتری هندزفری خود، می‌توانید با شارژ کردن کیس شارژ خود، به مدت 30 ساعت از آن استفاده کنید. همچنین بدون کیس نیز می‌توانید 7 ساعت تنها با یک بار شارژ از این هندزفری استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که این اعداد در شرایط آزمایشگاهی و ولوم صدای 60 درصد بدست آمده است. شما می‌توانید این هندزفری را به کمک کابل Type-c که در جعبه محصول قرار گرفته، شارژ کنید.

تماس واضح‌تر با فناوری ENC

در هندزفری بلوتوث SoundPeats Air4 Lite سه میکروفون در هر کدام از گوشی‌ها و در مجموع 6 میکروفون به کار رفته است. وجود این 6 میکروفون باعث می‌شود برداشت صدای شما حین صحبت کردن همراه با حذف نویز باشد. در نتیجه به هنگام صحبت کردن با این هندزفری تماس بسیار واضحی خواهید داشت و حتی در محیط‌های تا حدی شلوغ نیز صدای شما به وضوح کامل به مخاطب می‌رسد.

وصل شدن همزمان به دو دستگاه


یکی از قابلیت‌های مهم هندزفری ساندپیتز Air4 Lite این است که شما می‌توانید این هندزفری را از طریق فناوری بلوتوث به دو دستگاه مختلف وصل کنید. در چنین مواقعی اگر یکی از دو دستگاهی که به آن وصل شده‌اید زنگ بخورد، می‌توانید به سادگی بین دو دستگاه سوییچ کنید. با این حال باید به این نکته توجه کنید که در این حالت کدک LADC در دسترس نخواهد بود.

برندساندپیتس
بلوتوث5.3
قطر درایور13 میلیمتر
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوث دوگوش ساندپیتز SoundPeats Air4 Lite

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط