جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ماساژور   ماساژور زانو SKG مدل W3 Pro
ماساژور زانو SKG مدل W3 Pro
ماساژور زانو SKG مدل W3 Pro
ماساژور زانو SKG مدل W3 Pro
ماساژور زانو SKG مدل W3 Pro

ماساژور زانو SKG مدل W3 Pro

 تعداد
۱
 قیمت
۸,۳۵۰,۰۰۰ تومان

زانوبند شارژی برای تسکین زانو درد
دیگر نگران از دست دادن ماساژ زانو نباشید:

با طراحی بی‌سیم پیشرفته ماساژور زانو SKG W3 PRO با ظرفیت باتری بزرگ 2000 میلی‌آمپر ساعتی، آزادی ماساژ در حین حرکت را تجربه کنید. چه در خانه، چه در اداره یا در حال حرکت، از ماساژ آرام بخش در هر زمان و هر مکان لذت ببرید.

4 موتور ویبره برای خستگی زانو:

برخلاف ماساژورهای معمولی زانو، ماساژور زانو SKG W3 PRO با ویبره دارای 4 موتور لرزش با کارایی بالا و 3 حالت ماساژ است که تجربه ماساژ قوی‌تر و دقیق‌تری را ارائه می‌دهد. لرزش های ملایم خستگی زانو برای احساس راحتی بی نظیر.

100٪ گرمایش منطقه بزرگ:

با عملکرد منحصر به فرد گرمایش ، پوشش 100٪ ناحیه زانو را تضمین کنید. 4 درجه حرارت (104℉-131℉) می تواند نیازهای مختلف شما را برآورده کند. ماساژ گرم گردش خون را بهبود می بخشد، تنش عضلانی را کاهش می دهد و اثر کلی ماساژ را افزایش می دهد. ماساژور زانو SKG W3 PRO با گرما ، راحتی و مراقبت همه جانبه را برای شما فراهم می کند.

گزارش صوتی هوشمند و عملکرد آسان:

مجهز به ویژگی گزارش صوتی هوشمند، SKG W3 PRO عملکرد را آسان می کند، دکمه های عملیاتی ساده، حتی برای افراد مسن قابل استفاده هستند. از وضعیت و حالت های ماساژور بدون دردسر از طریق اعلان های صوتی مطلع شوید و به شما این امکان را می دهد که به طور کامل در تجربه ماساژ آرامش بخش غوطه ور شوید.

مواد با کیفیت بالا و طراحی ارگونومیک:


ساخته شده از مواد با کیفیت بالا، دوام و راحتی را تضمین می کند. طراحی ارگونومیک برای تناسب راحتی دور زانو،تجربه فوق‌العاده‌ای از ماساژ را فراهم می‌کند و به زانوهای شما بیشترین توجه و دقت را دارد.

ماساژور زانو SKG W3 PRO همراه قابل اعتماد شما برای یک سبک زندگی سالم است.

برندSKG
سایر ویژگی هامنبع تغذیه: باطری جنس: پلی اورتان وزن: 580 گرم
  امتیاز کاربران به:

ماساژور زانو SKG مدل W3 Pro

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط