جستجو   لوازم شخصی و سلامت   ماساژور   ماساژور شارژی KiCA K2 Massage Gun
ماساژور شارژی KiCA K2 Massage Gun
ماساژور شارژی KiCA K2 Massage Gun
ماساژور شارژی KiCA K2 Massage Gun
ماساژور شارژی KiCA K2 Massage Gun

ماساژور شارژی KiCA K2 Massage Gun

 تعداد
۱
 قیمت
۵,۳۹۰,۰۰۰ تومان

K2 به گونه ای ساخته شده است که استفاده آسان و قابل حمل علاوه بر قابل اعتماد و موثر بودن، به افراد بیشتری کمک می کند تا از درمان سریع تسکین بهتر برای پیشرفت بهتر بعد از تمرین یا ورزش روزانه لذت ببرند.

تفنگ ماساژ KiCA K2 خستگی، درد، درد یا گرم کردن عضلات را با ضربات کوبه ای تسکین می دهد. از جامد بودن اسید هیالورونیک مایع جلوگیری می کند این ماساژور کوفتگی عضلات را کاهش می دهد، گیرنده عمقی نسبی را تحریک می کند تا استرس عضلانی را آزاد کند، جریان خون را تحریک می کند، چسبندگی بین فاسیا و عضلات را کاهش می دهد، دامنه حرکت و انعطاف پذیری را بهبود می بخشد.

قدرتمند و قابل اطمینان

K2 حداکثر سرعت پرکاشن 3800 دور در دقیقه را فراهم می کند که می تواند به 6 میلی متر در بافت نرم شما برسد. 4 سر تفنگ ماساژور درمان هدفمندی را برای هر گروه عضلانی ارائه می دهد. ساخته شده در باتری قابل شارژ 2200 میلی‌آمپر ساعتی، 11 ساعت بدون بار سطح 1، هدر سیلندر 7 ساعت سطح 2/سر توپ سطح 3 عمر باتری، 1.5 ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود.

ساده و قابل حمل

یک دکمه برای تنظیم قدرت و حالت، 4 حالت علمی تدریجی از بیداری عضلات، آرامش صورت، ماساژ عمیق به حالت حرفه ای برای استفاده آسان. مینی (شبیه به iPhone 8) و سبک وزن (فقط 1.09 پوند) و ساخته شده از آلیاژ آلومینیومی ارگونومیک به همراه کیف مسافرتی کوچک، آن را قابل حمل و حمل در هر زمان و هر مکان می کند.

کاربرد گسترده

بافت عمیق ماساژور ماهیچه ای KICA برای افرادی که به باشگاه می روند، ورزشکارانی که می خواهند سریعتر بدن خود را بازیابی کنند، ریکاوری عضلانی را پس از تمرینات یا ورزش با شدت بالا تقویت کنند همچنین کارمندان اداری که به طور بالقوه مبتلا به درد مزمن هستند، مناسب است. همچنین می توان از آن برای گرم کردن قبل از ورزش برای افراد استفاده کرد.

برندKiCA
سایر ویژگی هابدنه کاملا آلمینیومی 18 ساعت شارژدهی مداوم (روی توان کم) بدون نویز وزن 450 گرم طراحی آرگونومیک سری های آهنربایی برای راحتی بیشتر پنج سطح سرعت کیس قابل حمل 4 سری متفاوت
  امتیاز کاربران به:

ماساژور شارژی KiCA K2 Massage Gun

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط