جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   پاور بانک   پاور بانک بی سیم   پاوربانک بی سیم و استند شارژ مگنتی شیائومی P05ZM
پاوربانک بی سیم و استند شارژ مگنتی شیائومی P05ZM
پاوربانک بی سیم و استند شارژ مگنتی شیائومی P05ZM
پاوربانک بی سیم و استند شارژ مگنتی شیائومی P05ZM
پاوربانک بی سیم و استند شارژ مگنتی شیائومی P05ZM

پاوربانک بی سیم و استند شارژ مگنتی شیائومی P05ZM

 تعداد
۱
 قیمت
۳,۳۵۰,۰۰۰ تومان

طراحی پاوربانک بی سیم و استند شارژ مگنتی شیائومی P05ZM

تنها چیزی که در مورد ظاهر پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی شیائومی P05ZM اهمیت دارد، وزن و ابعاد آن است. پاوربانک بی سیم و استند شارژ مگنتی شیائومی P05ZM هم کوچک و هم نازک است. پاوربانک تنها 12 میلی متر ضخامت دارد و برای حمل در هر شرایطی، ایده‌آل به نظر می‌رسد. بکارگیری رنگ سفید را هم به فال نیک می‌گیریم؛ چراکه استفاده از این محصول به عنوان استند شارژ وایرلس روی میز کار، نیاز به رنگ خنثی و طراحی مینیمال دارد تا وصله ناجور در دیزاین میزهای کار با سبک‌های مختلف نباشد.
در نهایت، شیائومی این محصول 2 در 1 را از پلاستیک درجه یک با مقاومت دمایی بالا ساخته تا در برابر افزایش دمای احتمالی، امنیت سلول باتری و موبایل شما به خاطر نیندازد. البته که لایه‌های امنیتی دیگر از جمله مقاومت در برابر افزایش غیراستاندارد ولتاژ، افزایش جریان، اتصال کوتاه و افزایش دما نیز در کالبد این محصول اعمال شده است.

سازگار با انواع گوشی آیفون

شیائومی این پاوربانک و شارژر وایرلس را به صورت انحصاری برای گوشی‌های نسل 12، 13 و 14 اپل طراحی کرده که لیست گوشی‌های سازگار را در زیر مشاهده می‌کنید:

آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو، آیفون 12 پرو مکس
آیفون 13، آیفون 13 مینی، آیفون 13 پرو، آیفون 13 پرو مکس
آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرو مکس

ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی پاوربانک دوکاره شیائومی P05ZM

این پاوربانک شیائومی در رنگ سفید موجود بوده و با MagSafe سازگار است. این یعنی به صورت مغناطیسی به پشت آیفون شما متصل می‌شود و محکم و استوار باقی می‌ماند. جالب است بدانید برای یک پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی، در مقایسه با بسیاری از پاوربانک‌های مشابه با این ظرفیت باتری، این پاوربانک 12 میلی متری دومنظوره واقعاً نازک و سبک است.  پاوربانک بی‌سیم مغناطیسی شیائومی، آیفون را با سرعت 7.5 وات شارژ می‌کند. پورت USB-C نیز قادر است محصولات غیر از آیفون اپل را شارژ کند. حتی با سرعت 10 وات.

لازم به ذکر است که گوشی آیفون 13 خالی شده به طور کامل با پاوربانک فول شارژ نمی‌شود، اما می‌تواند باتری آن را به 80 درصد برساند.

تنها انتقاد وارد بر پاوربانک و استند شارژ بی سیم شیائومی مدل P05ZM این است که هیچ راه آسانی برای مشاهده میزان شارژ آن وجود ندارد. فقط یک LED روی دکمه تکی خود دارد که به رنگ سبز یا نارنجی روشن می‌شود. اگر سبز باشد، وضعیت شارژ باتری خوب است و اگر نارنجی بود، باید به زودی به فکر شارژ مجدد باشید.

عملکرد دو منظوره (پاوربانک بی‌سیم + استند شارژ بی‌سیم)

همانطور که گفتیم، این محصول نوآورانه شیائومی یک پاوربانک برای شرایط اضطراری خارج از خانه و یک استند شارژ وایرلس برای گوشی‌های آیفون اپل است. هرچند استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم این محصول برای هیچ محصولی به جز گوشی‌های آیفون فراهم نیست، اما در صورت لزوم می‌توانید از طریق USB-C به صورت سیمی دیگر گجت‌های خود را شارژ کنید. در ادامه، به مشخصات فنی این محصول (Xiaomi Magnetic Wireless Power Bank 5000mAh P05ZM) اشاره می‌کنیم:

قدرت باتری: 18.5Wh (3.7V * 5000mAh)
ورودی برای شارژ پاوربانک: USB Type-C + Pogo Pin
پارامترهای ورودی: Type-C port + Pogo Pin: 5V–3A, 9V–2.22A, 20W MAX
پارامترهای خروجی (برای گوشی غیر از آیفون): USB Type-C
خروجی سیمی: 5V-2.4A, 9V-1.3A 12W MAX
خروجی بی سیم: 7.5W MAX
خروجی بی سیم و سیمی همزمان: 10W MAX

برندشیائومی
سایر ویژگی هاظرفیت: 5000 میلی آمپر ساعت مناسب برای آیفون 12/13/14 پشتیبانی از MagSafe قابلیت شارژ sdld همه گجت ها با USB-C قدرت باتری: 18.5Wh (3.7V * 5000mAh) ورودی برای شارژ پاوربانک: USB Type-C + Pogo Pin پارامترهای ورودی: Type-C port + Pogo Pin: 5V–3A, 9V–2.22A, 20W MAX پارامترهای خروجی (برای گوشی غیر از آیفون): USB Type-C خروجی سیمی: 5V-2.4A, 9V-1.3A 12W MAX خروجی بی سیم: 7.5W MAX خروجی بی سیم و سیمی همزمان: 10W MAX
  امتیاز کاربران به:

پاوربانک بی سیم و استند شارژ مگنتی شیائومی P05ZM

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط